Dragon Blood

Pinto, Blue Bolt, Red Bolt, King Kong, Panda, Red Wine, Red Ruby, Mischlinge
monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Dragon Blood

Post by monjak2444 »

Aquahorti wrote:Damn, de er da pæne, men 300 € pr. stk... så ville det være surt med et dødsfald eller to under transporten :o .

Jeg kan godt forstå at folk hellere selv vil avle dem frem med de priser, men det er vel også et spørgsmål om en tid og omkostnings analyse de gør at nogle vælger at betale så høje priser.
vis det er det man brænder for go for it og når du køber rejer til de penge har opdrætterene styr på forsendelsen og de vis de er flinke giver de dig garanti på din forsendelse.

problemet er vi ved ikke hvordan de er blevet lavet da der ikke er nogen info om dem nogle steder og dem der har opdrættet dem vil ikke ud med :)


mvh

Deniz

cpg
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 294
Joined: 15 Oct 2011, 10:28
Lokation.: Ølstykke

Re: Dragon Blood

Post by cpg »

monjak2444 wrote: problemet er vi ved ikke hvordan de er blevet lavet da der ikke er nogen info om dem nogle steder og dem der har opdrættet dem vil ikke ud med :)
Du ville vel heller ikke ud med hvor guldåren ligger. Men det er jo blot et spørgsmål om tid.



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Dragon Blood

Post by monjak2444 »

jep jeg ville nok os holde det hemmeligt vis jeg havde et guldæg liggende :) men som du selv siger cpg det er et spørgsmål om tid så skal vi nok finde ud af det :)


mvh

Deniz

User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Re: Dragon Blood

Post by Aquahorti »

Jeg går ud fra at såfremt det ikke er en ren linie vil folk der har købt dem derigennem kunne se på afkommet hvad de er lavet ud fra?



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Dragon Blood

Post by monjak2444 »

det kommer an på hvor rent de nu yngler,det plejer man at spørge om vis man køber rejer der er så dyre faktisk glem at spørge man går i afhørings mode om udspørger om simpelthen alt hvad der har med rejerne at gøre.

men jeg tvivler på at de yngler rent men kan da godt være de gør det for jeg ved ikke hvor lang tid det projekt har været undervejs,men en god start er vel at få fat i rejerne og se hvad de smider så kan man danne sig et billed derfra.

plus der kan stadig være en faktor i som en taitibee eller tibee eller crs x tangerine kan ikke huske hvad de kalder dem :oops: som man ikke kan se hvad de har blandet sammen.


mvh

Deniz

Post Reply