Nye c-sky Taiwan Bee Mischlinge

Pinto, Blue Bolt, Red Bolt, King Kong, Panda, Red Wine, Red Ruby, Mischlinge
monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Nye c-sky Taiwan Bee Mischlinge

Post by monjak2444 »

Jonas wrote:
monjak2444 wrote:det jeg fik af vide at de skulle have en bedere overlevelses rate blandt dine unger også skulle de være nogle rigtige flotte taiwan bees de laver.
mere ved jeg ikke.
Hvorfor skulle overlevelsesraten være bedre blandt ungerne her :?:
aner det faktisk ikke men du kan da spørge claus det var ham der fortalte mig det ellers har jeg misforstået et eller andet :arrow:


mvh

Deniz

SusSkovgaard
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 274
Joined: 19 Sep 2012, 22:46
Lokation.: Holbæk
Contact:

Re: Nye c-sky Taiwan Bee Mischlinge

Post by SusSkovgaard »

Tillykke med dine nye rejer det ser bare rigtigt godt ud. Kan godt forstå du er glad og glæder dig det ville jeg godt nok også gøre.

Ville du have noget imod at fortælle hvorledes du har lavet dit akvarie til at holde disse smukke og fasinerende rejer ?

Syns det ser rigtigt dejligt ud og er meget nysgerig efter at høre hvordan det hele er sat op mht valg af vand bundlag osv. jeg vil rigtigt gerne selv prøve men vover det ikke endnu.

Ville være så ked af at få slået dem ihjel så...fortæl fortæl :) Jeg suger bare til mig


MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Nye c-sky Taiwan Bee Mischlinge

Post by monjak2444 »

hey tjek den her c-sky mischlinge ud nice mønster ikke ligesom de normale mønstret også fik jeg osse et par stykker med v-band tror jeg det hedder.

http://www.youtube.com/watch?v=cWBV6SuTqIo

rejerne venter selvfølig på at deres nye hjem bliver klar og de må først flytte ind den 1 :D


mvh

Deniz

Post Reply