Beegreens hj. foder :)

Lav selv, fodertips, typer/mærker
monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Beegreens hj. foder :)

Post by monjak2444 »

Rejekællingen ;-) wrote:
monjak2444 wrote:haha hvor de seje ja jeg har en undulat og en kanariefugl sammen,men det er ikke af eget valg :)kanariefuglen er selv fløjet ind af min altan dør ogdå tog vi den derfra og undulaten var der en der efterlod udenfor med bur og det hele kl 23 om aften i min forældres gård så

og de flyver frit rundt og går til hver sit om aften :)
Hvor er du sød at beholde dem så :) De ser også søde ud. er undulaten tam? Jeg er sikker på de har det godt hos dig, men jeg vil nu anbefale at du får en kammerat til hver af dem. :) De er flokdyr de kære kræ og bliver så glad med lidt selskab.

No hard feelings
ingen taget :)vis du vil have en undulat til siger du bare til han er hel tam men er lidt sur engang imellem så kan jeg altid få købt mig en hun eller to til kanarie fuglen og lave nogle snebolde :D
Gotti wrote:Øv jeg har ikke en fugl, men en mår på loftet - den er dog ikke så fotogen som jeres piphans :lol:
det går nok mine skider over det hele lol er lidt træt af at gøre rent efter dem :)men sjove er de sku :)


mvh

Deniz

Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 514
Joined: 17 Mar 2014, 19:00
Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd

Re: Beegreens hj. foder :)

Post by Rejekællingen ;-) »

Han ser bare rigtig sød ud, men Fruen er ikke med på den desværre :/


Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår :roll:

Beegreen
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 23
Joined: 14 Jan 2015, 11:24
Lokation.: 4800 Nykøbing F.

Re: Beegreens hj. foder :)

Post by Beegreen »

Hej Rejefreaks

I må undskylde jeg "forsvandt" for en tid. Fik lige pludselig mere om hovedet end jeg umiddelbart kunne magte!! 10 emne-rejeakvarier, stort hus, stor have, fuldtidsjob... og så pludselig at skulle stå alene med en knægt på 15 år.

Jeg er startet stille og roligt op med et, ja et, akvarie, med generne fra mine gamle neoer. Alle mine caradinaer er gået til, undtagen selvfølgelig Armanoerne. Min lille flok på 4 der bliver 7 år i år og er igen, igen, med rogn.

Men er så selvfølgelig også begyndt at lave lidt foder igen. Er startet med en god portion af Herbivor nr. 1, Brændenælde og ært. Hokkaidoen kommer senere, men kan ikke skaffe den økologisk lige pt. Hvis der er nogen, som kommer på grøntorvet, må de gerne spørge efter den og give mig besked - men det SKAL være økologisk.

Smider en annonce op asap.

/Kim



Post Reply