Bundfilter

Pumpe, filter, lys, akvarie
wvack
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 69
Joined: 25 Nov 2016, 15:23
Lokation.: vestfyn

Re: Bundfilter

Post by wvack »

Jeg synes det er super at debatten har drejet sig over på forskellige filtre og fordeke og ulemper :D



MortenDAD
Rejetosset
Rejetosset
Posts: 135
Joined: 09 May 2016, 15:22
Lokation.: Slagelse, Sjælland

Re: Bundfilter

Post by MortenDAD »

monjak2444 wrote:nu var tråden nu om bundfilter og nu holder jeg kun rejer så har ikke brug for alt det avanceret udstyr man betaler dyre domme for,så bare hold det simpelt så muligt,og gør dit arbejde lettere for jer selv.

og vis i vil lære at opdrætte rejer skal jeg nok hjælpe jer på vej :mrgreen:
Hvis ikke jeg tager helt fejl er der folk der betaler mere for en enkelt reje end hvad et spandfilter til et 54 liter koster?? :shock:

Nogle vil gerne have teknik, andre vil have dyr - og så er vi nogle fjolser der synes begge dele er sjove at lege med.
Lidt lige som Lego contra Playmobil :D

PS: Hvis du har knækket koden på Amano må du da hjertens gerne skrive en manual - jeg har sat mine forsøg på standby - 0% succes



d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: Bundfilter

Post by d9ha »

Anna fra Nordborg har opdrættet amano adskillige gange. Opskrift i tråden: http://akvariesiden.akvariefisk.dk/foru ... ID=1413635


Mvh
Henrik

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Bundfilter

Post by monjak2444 »

sandt og jeg er nok en af dem vis jeg havde pengene :lol:

tag ikke fejl jeg elsker teknik og har leget både med playmobil og lego,men nu kører en reol med 21 akvarier på så bliver nød til at få det til at få det til at køre lidt økonomisk rundt så jeg ikke skal leve af øllebrød resten af mine dage :lol:

ja anne fra nordborg har godt styr på amano om hun er i gang stadig aner jeg intet om.


mvh

Deniz

Post Reply