vejlemesse

Her kan du poste alt mellem himmel og jord.
Smedn
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 379
Joined: 18 Apr 2014, 21:23
Lokation.: 9000 Aalborg

Re: vejlemesse

Post by Smedn »

Hehe jeg synes også den baggrund er mere speciel, end den er køn :D



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: vejlemesse

Post by monjak2444 »

den er nærmest lidt skræmmende men kunne være en god griner at sætte sådan en baggrund i en af sines venners akvarie uden de vidste,også optage reaktionen :D


mvh

Deniz

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: vejlemesse

Post by monjak2444 »

kim hvordan ser dine ny indkøbte Caridina trifasciata,og der mener jeg om de er ligeså flotte som man ser på billeder rundt omkring :)


mvh

Deniz

kim m
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 303
Joined: 03 Oct 2011, 07:44
Lokation.: Holstebronx

Re: vejlemesse

Post by kim m »

monjak2444 wrote:kim hvordan ser dine ny indkøbte Caridina trifasciata,og der mener jeg om de er ligeså flotte som man ser på billeder rundt omkring :)
De er fine...skal lige se om jeg kan fange en eller to i løbet af ugen til et foto.


Besøg min blog: easyshrimp.blogspot.dk

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: vejlemesse

Post by monjak2444 »

lækkert kim glæder mig ski til at se dem :)


mvh

Deniz

User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Re: vejlemesse

Post by caso »

Jeg fik desværre ikke plads i tidsplanen til at være med i år. Det lyder til at det har været en fin messen.


Mvh
Carsten

d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: vejlemesse

Post by d9ha »

Hyggede mig også gevaldigt, selvom der er pres på lørdag formiddag. Heldigvis kom Faxe forbi for at ordne en byttehandel, så han blev ufrivillig medarbejder på min stand en times tid, inden vi kunne få byttet færdig. Næste gang kommer han nok senere på dagen - Undskyld John ;)

Solgte næsten lige så meget søndag som lørdag på trods af at have hentet ekstra fisk og rejer til søndagen , så der var stort set udsolgt ved lukketid.

Også altid stor værdi i at få snakket med de øvrige udstillere. Og mange gode spørgsmål og snak fra de besøgende. Ser frem til næste gang.


Mvh
Henrik

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: vejlemesse

Post by monjak2444 »

ærgeligt caso du ikke havde tid til messe,jeg kunne os godt tænke mig at komme derover men lang lang vej :)

hehe fedt henrik,john lige kunne giive dig en hjælpene hånd og fedt du havde en god messe salgsmæssigt :)og synes selv det er rigtigt sjovt lige at få ansigt på folk :) og håber ikke du blev skræmt af mit skæg på køgemessen :D :D


mvh

Deniz

kim m
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 303
Joined: 03 Oct 2011, 07:44
Lokation.: Holstebronx

Re: vejlemesse

Post by kim m »

Her er der billeder af de nye dyr:

http://kimsfishyworld.blogspot.dk/2015/ ... yfish.html

Som der står til sidst i linket er der yngel af de "ikke-galaxy" som var med mine Galaxy Tigers jeg købte i december...jeg glæder mig til at se hvordan de vokser op.


Besøg min blog: easyshrimp.blogspot.dk

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: vejlemesse

Post by monjak2444 »

tillykke med de nye rejer kim de ser flotte ud :)men synes dine Caridina trifasciata mangler lidt farve men er det meget normalt for dem at variere meget i farverne måske.

og bliver spændene at se hvad dine galaxy giver :)

og må lige tilføje at det er en imponererne opdrætsliste du har dig der :)


mvh

Deniz

Post Reply