akvadag viborg

Her kan du poste alt mellem himmel og jord.
d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: akvadag viborg

Post by d9ha »

Tager:

Deep Blue Tiger OE
Blue Jelly
RCS
Kardinaler
Blue Topas
og måske lidt Crystal red grade S-SS

alt opdrættet i hanevand (PH=7,5 GH=10)

Så kommer der også lidt fisk og en del planter og lidt sulawesi snegle (Orange Poso, Yellow dot, Patriarchalis) med.


Mvh
Henrik

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

nice henrik så for du osse lidt med lækkert.
hvordan ser dine topaz ud.


og giv endelig update hvad i har købt derovre til messen og hvordan det gik osv.


mvh

Deniz

d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: akvadag viborg

Post by d9ha »

Der skal jo sorteres lidt i dem undervejs Deniz, men generelt er de rigtig fine mørkeblå og uden grimme sorte pletter.


Mvh
Henrik

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

undskyld det sene svar henrik men havde login problemer :) det lyder som en flot reje du skulle vel ikke havde et billed et eller andet sted :) er lidt interesseret i dem :)


mvh

Deniz

kim m
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 303
Joined: 03 Oct 2011, 07:44
Lokation.: Holstebronx

Re: akvadag viborg

Post by kim m »

monjak2444 wrote:undskyld det sene svar henrik men havde login problemer :) det lyder som en flot reje du skulle vel ikke havde et billed et eller andet sted :) er lidt interesseret i dem :)
Henriks Topas Blue er efterkommere af mine, så de ligner fornemtlig :)

Du kan se et billede lidt nede i linket:

http://kimsfishyworld.blogspot.dk/p/shrimp.html


Besøg min blog: easyshrimp.blogspot.dk

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

tak kim ja der er ikke andet end at sige det er ski flotte dyr i har jer der :)og jeg kan heller ikke lide når de har sort hale og alle de prikker.

må jeg lige høre hvordan jeres reaction var da i så rejerne for første gang i live action i jeres egne akvarier eller da i tog dem ud af posen.

og jeg må tilstå at blå og røde rejer er jeg helt forgabt i især kardinaler rejerne osse wow også de kardinal rejer i saltvand,men begiver mig snart endnu mere ud i mit opdræt og havde tænkt mig at udvide yderlige med et par akvarier eller 10 :)


mvh

Deniz

kim m
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 303
Joined: 03 Oct 2011, 07:44
Lokation.: Holstebronx

Re: akvadag viborg

Post by kim m »

monjak2444 wrote:tak kim ja der er ikke andet end at sige det er ski flotte dyr i har jer der :)og jeg kan heller ikke lide når de har sort hale og alle de prikker.

må jeg lige høre hvordan jeres reaction var da i så rejerne for første gang i live action i jeres egne akvarier eller da i tog dem ud af posen.

og jeg må tilstå at blå og røde rejer er jeg helt forgabt i især kardinaler rejerne osse wow også de kardinal rejer i saltvand,men begiver mig snart endnu mere ud i mit opdræt og havde tænkt mig at udvide yderlige med et par akvarier eller 10 :)

Jeg tænkte at de var lige så flotte som på Rendos billede. Ikke altid man kan forvente det.


Besøg min blog: easyshrimp.blogspot.dk

d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: akvadag viborg

Post by d9ha »

Er også helt tilfreds med farven, men der skal sorteres lidt (lysere) fra under vejs, men det er ikke mange. Så det ser rigtig fint ud med dem.


Mvh
Henrik

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

fedt kim især når de er blevet hugget grundigt i over det sidste års tid så ved man jo ikke lige hvad man skal regne med få.

d9ha nu har jeg sat en ven på sagen for jeg skal da havde mig nogle blue topaz må vi se om min buddy kan klare mosten til auktions dag :)


mvh

Deniz

d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: akvadag viborg

Post by d9ha »

Bare byd :D

Kan se at du er blevet site admin Deniz, tillykke med det. Skal man så holde lidt igen, med de personlige fornærmelser, eller kan jeg bare køre på?


Mvh
Henrik

Post Reply