Kan man få baggrunden ud?

Vis eller få hjælp til dine "gør det selv" projekter.
Post Reply
Natashia
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 15
Joined: 14 Mar 2013, 15:02

Kan man få baggrunden ud?

Post by Natashia »

Ja altså... Jeg er jo typen der er rimelig impulsiv, og hurtigt finder på noget nyt.. Hvilket ikke altid er en fordel :roll:

Vi købte et brugt akvarie i DBA i fredags, og i søndags købte vi en Back to Nature slimline baggrund som vi satte fast med silikone til akvarier... Nu har jeg fundet et helt andet (og meget pænere akvarie) på tilbud, som jeg hellere vil have! Det er jo rigtig ærgerligt, når vi lige har sat en baggrund til 660 kr i det andet akvarie - som vi jo så skal sælge igen, fordi jeg hellere vil have det nye akvarie, jeg har fundet på tibud.. :?

Jeg regner ikke med, at det er muligt at få baggrunden ud igen, uden at ødelægge den, men inden vi bare sætter akvariet til salg med baggrunden i, vil jeg lige høre jer, om det mon kan lade sig gøre??

Uanset hvad, tager jeg ud og køber det andet akvarie i morgen, og så må jeg jo evt. købe endnu en back to nature slimline baggrund, men det ville da være fedt hvis vi kunne spare de 660 kr, hvis man på en eller anden måde, kan opløse silikonen eller lign? :)

Hilsen hende som aldrig kan beslutte sig for, hvad hun helst vil have.... :roll:



trophy
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 25
Joined: 26 Nov 2011, 19:46
Lokation.: København Sv

Re: Kan man få baggrunden ud?

Post by trophy »

Kan du ikke komme til at skære med et hobbyknivs blad. De findes jo forholdsvis lange og løse som udskifteligt blade til hobbyknive. Ved ikke om der er noget der kan opløse silikonen.



Natashia
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 15
Joined: 14 Mar 2013, 15:02

Re: Kan man få baggrunden ud?

Post by Natashia »

Tror det bliver for svært at skulle skære i det, uden at det bliver grimt. Vil jo ikke risikere at ødelægge baggrunden - så er det bedre at sælge akvariet med baggrund i, og så få lidt mere for det :)

Jeg tager ud om et par timer og henter det andet akvarie, og så er vi blevet enige om, bare at købe en ny baggrund... Og så må det økonomiske tab vi lider under det her, være mine dyre lærepenge... Så jeg næste gang forhåbentlig tænker mig godt om, inden jeg bare køber noget.. :lol:



Post Reply