Aquamoos.de

Her kan du som bruger dele dine erfaringer med forhandlere af rejer, planter og udstyr, såvel danske som udenlandske.
Der er IKKE tale om "annonceplads" for forhandlere.
Post Reply
maitu
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 18
Joined: 14 Dec 2012, 20:08
Lokation.: Randers SV

Aquamoos.de

Post by maitu »

Har for nyligt købt lidt planter, soil og bundfilter hos Aquamoos.de

Jeg blev dog lidt nervøs til at starte med, for hørte intet fra dem. Ikke engang en bekræftelses mail fik jeg.

Jeg bestilte mine varer mellem jul og nytår, så ved ikke om det er derfor. Nå, men der gik vel nogle hverdage og så besluttede jeg at skrive til dem med hjælp fra Google translate. Mit tysk er ikke lige så godt. Her svarede de heller ikke tilbage, til gengæld kunne jeg, når jeg loggede ind, se at nu skete der noget med ordren og et par dage senere var ordren afsendt.

Pakken ankom hos mig et par dage senere og her blev jeg glædeligt overrasket. Det var pakket virkelig godt med masser af avis til isolering og støtte og soil'en var var pakket så det ikke skadede de resterende varer. Hver plante var pakket ind i avispapir og at der gik lidt planter til, er udelukkende min egen skyld, idet jeg ikke havde købt heatpack. Der var jo ikke ligefrem plusgrader, da jeg bestilte.

Alt i alt kan jeg godt anbefale denne netbutik. Tror ikke det er sidste gang jeg har bestilt varer hos dem, for de har et vildt udvalg af mosser og fine planter fra Tropica. :-D



User avatar
mich
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 255
Joined: 25 Sep 2011, 09:58
Lokation.: Ølstykke/Sjælland

Re: Aquamoos.de

Post by mich »

Jeg har også købt ved dem flere gange - uden problemer. Så kan kun tilslutte mig anbefalingen.


Mvh. Mich

User avatar
buller42
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 258
Joined: 02 Oct 2011, 16:51
Lokation.: Ballerup/Sjælland
Contact:

Re: Aquamoos.de

Post by buller42 »

Jeg har også købt en del hos aquamoos.de efterhånden og har aldrig haft nogen problemer, har som regel varene efter 2-3 dage efter bestilling, (med mindre der er bestilt noget som ikke er på lager) og jeg har ligesom Lars også fået en lille pose vingummier med :) lige bortset fra sidste gang jeg bestilte :( så tror jeg vil klage hehe.

Så jeg kan helt sikkert tilslutte mig anbefalingen :)



trophy
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 25
Joined: 26 Nov 2011, 19:46
Lokation.: København Sv

Re: Aquamoos.de

Post by trophy »

Kan også kun tilslutte mig de positive oplevelser,har aldrig haft problemer og ja,vingumme hver gang.



User avatar
Jonas
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 1827
Joined: 25 Sep 2011, 10:55
Contact:

Re: Aquamoos.de

Post by Jonas »

Tilslutter mig også de gode erfaringer fra aquamoos.de



User avatar
Christel
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 68
Joined: 17 Oct 2012, 18:36
Lokation.: Fyn

Re: Aquamoos.de

Post by Christel »

Jeg har lige bestilt lidt i dag. Ved et par af varerne står der 10 dages leveringstid, så hvis han sender det hele samlet, går der nok et par uger inden jeg ser min pakke.



Post Reply