IAPLC 2019

Billeder og video af aquascapes
Post Reply
User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

IAPLC 2019

Post by Aquahorti »

Så er det tæt på sidste frist for indlevering af billede til IAPLC og Fruen og jeg har haft travle den sidste tid med at blive klar til det. I dag tager vi de sidste billeder af Fruens scape og i morgen bliver det mit scape der står for tur.

Grundet reglerne for IAPLC kan jeg ikke dele billeder af det endelige scape, men her er et par der viser lidt af det cirkustelt vil skal have stillet op for at forsøge at få vores scapes til at tage sig ud fra deres bedste side.
IMG_0383.JPG
IMG_0383.JPG (1.68 MiB) Viewed 5810 times
IMG_0384.JPG
IMG_0384.JPG (1.58 MiB) Viewed 5810 times
IMG_0385.JPG
IMG_0385.JPG (1.31 MiB) Viewed 5810 times
Billederne er bevidst lavet så det ikke er til at se selve aquascapet specielt godt, men det giver en vis ide om hvad der sker.



d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: IAPLC 2019

Post by d9ha »

Vi skal da også have et par billeder af jeres scapes, skal vi ikke? :D


Mvh
Henrik

User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Re: IAPLC 2019

Post by Aquahorti »

Heh, jo de kommer en gang senere på året når vi har fået vores placeringer, vi må ikke lægge billeder ud af vores scapes inde da. Jeg ved godt at der er mange der gør det, men vi har bruget en del tid på disse scapes så vi er ekstra forsigtige den første gang.

Jeg regner med at mit scape bliver revet ned her i Weekenden for at sætte det scape jeg skal deltage i AGAs konkurrence med i det samme akvarie. Jeg er også begyndt på mit bidrag til CIPS, samt et pico scape som jeg håber kan bruges til at tage billeder af rejer i. I august skal jeg starte på mine bidrag til EAPLC (60*40*43 cm samt et 17*17*17 cm) så der er travlt for tiden.

Fruen og jeg skal muligvis lave et eller flere demonstrations aquascapes i sammenarbejde med en dyrehandel, men hvornår det bliver ved vi ikke endnu. Jeg skal nok smide et opslag op her inde når/hvis det bliver til noget (vi gør det gratis for at udbrede kendskab til aquascaping og samtidigt måske blive lidt mere kendte).



kylmann
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 326
Joined: 23 Mar 2014, 21:13
Lokation.: Køge

Re: IAPLC 2019

Post by kylmann »

Ser godt ud :-)



Post Reply