Kan ikke lægge billeder op

Generelt om forum, forbedringer, ris/ros
User avatar
simming
Rejeholder
Rejeholder
Posts: 95
Joined: 05 Jan 2016, 17:38
Lokation.: Hvidovre

Re: Kan ikke lægge billeder op

Post by simming »

monjak2444 wrote:hvilket format er dine billeder ?
Det ved jeg så ikke Deniz men det samme format som jeg lægger ind i gallery,men det kan heller ikke være det fordi jeg for jo slet ikke lov til at prøve at lægge billeder op da menu forsvinder i løbet af 2-3 sec.
Det må simpelthen være et flueben i min opsætning da problemet er det samme på forskellige pcér ,jeg kan bare ikke finde ud af hvor :mrgreen:


Hold en god tone det er musik i ørene :D

User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Re: Kan ikke lægge billeder op

Post by caso »

logo.png
logo.png (6.68 KiB) Viewed 9422 times
Dette billede er lagt op, mens jeg tester dine rettigheder, så det er heller ikke der den er gal.

Hvad sker der hvis du laver drag-drop med filerne i tekstboksen?


Mvh
Carsten

User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Re: Kan ikke lægge billeder op

Post by Aquahorti »

simming wrote:
monjak2444 wrote:hvilket format er dine billeder ?
Det ved jeg så ikke Deniz men det samme format som jeg lægger ind i gallery,men det kan heller ikke være det fordi jeg for jo slet ikke lov til at prøve at lægge billeder op da menu forsvinder i løbet af 2-3 sec.
Det må simpelthen være et flueben i min opsætning da problemet er det samme på forskellige pcér ,jeg kan bare ikke finde ud af hvor :mrgreen:
Slet Temporary Internet Files, opdater Java, måske Flash. Har du den seneste version of den Internet browser du bruger, har du opdateret dine devices for nyligt?

At du har problemet på alle devices kan netop være et tegn på at det er en virus, eller at det er fordi de alle er linked og derfor bruger samme versioner af software. Hvis alle dine devices er linked, og du har din email sat op på dem alle, er det sikkert der en evt virus ligger og har spredt sig.



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Kan ikke lægge billeder op

Post by monjak2444 »

hmm jeg er godt nok blank ligenu jeg hopper i tænketanken :)


mvh

Deniz

User avatar
simming
Rejeholder
Rejeholder
Posts: 95
Joined: 05 Jan 2016, 17:38
Lokation.: Hvidovre

Re: Kan ikke lægge billeder op

Post by simming »

Aquahorti wrote:
simming wrote:
monjak2444 wrote:hvilket format er dine billeder ?
Det ved jeg så ikke Deniz men det samme format som jeg lægger ind i gallery,men det kan heller ikke være det fordi jeg for jo slet ikke lov til at prøve at lægge billeder op da menu forsvinder i løbet af 2-3 sec.
Det må simpelthen være et flueben i min opsætning da problemet er det samme på forskellige pcér ,jeg kan bare ikke finde ud af hvor :mrgreen:
Slet Temporary Internet Files, opdater Java, måske Flash. Har du den seneste version of den Internet browser du bruger, har du opdateret dine devices for nyligt?

At du har problemet på alle devices kan netop være et tegn på at det er en virus, eller at det er fordi de alle er linked og derfor bruger samme versioner af software. Hvis alle dine devices er linked, og du har din email sat op på dem alle, er det sikkert der en evt virus ligger og har spredt sig.
Det kan godt være jeg ikke ved meget om pc'er og den slags ,men vil du mene at der er virus på min tablet,pc og den samme ligger på firmaets pc fordi det er samme problem jeg løber ind i.
Alle steder er der opdateret men jeg må jo prøve om det virker tak for hjælpen :D


Hold en god tone det er musik i ørene :D

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Kan ikke lægge billeder op

Post by monjak2444 »

jeg tror ikke det har noget med virus at gøre,har du eventuelt en smartphone så kan du prøve at se om det er samme problem.


mvh

Deniz

User avatar
simming
Rejeholder
Rejeholder
Posts: 95
Joined: 05 Jan 2016, 17:38
Lokation.: Hvidovre

Re: Kan ikke lægge billeder op

Post by simming »

Duer heller ikke på min mobil jeg er også med på discushobby og der har jeg lige tjekket ingen problemer der, :D


Hold en god tone det er musik i ørene :D

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Kan ikke lægge billeder op

Post by monjak2444 »

prøv at gå til boardpreferences i din profil opsætnig og edit display option alt er sat til der ?


mvh

Deniz

Post Reply