Fremtiden for Rejeforum

Generelt om forum, forbedringer, ris/ros
Post Reply
User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Fremtiden for Rejeforum

Post by caso »

Kære brugere af rejeforum.dk

Aktiviteten på siden er dalet kraftig gennem de seneste par år.
Jeg tænker det skyldes til dels manglende aktivitet fra min side, dels at mange nu bruger diverse fora på facebook.
Facebook er hurtigere for de fleste at tilgå, og udviklingen er derfor ikke helt uventet.

Med mindre der er en eller flere derude, som er interesserede i at overtage siden, lukker den i løbet af året.


Mvh
Carsten

d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: Fremtiden for Rejeforum

Post by d9ha »

Lidt trist udvikling. Jeg synes FB er præget af mange der giver "gode" råd uden at have en anelse om hvad de taler om, og folk der kritikløst gengiver hvad de har læst et el. andet sted. Lidt synd for dem, der søger råd. Men du har nok ret i, at det er den vej det går. Mange lever efterhånden gennem derse smartphones ,og der er adgangen til FB jo væsentligt lettere end til andet.


Mvh
Henrik

User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Re: Fremtiden for Rejeforum

Post by Aquahorti »

Jeg vil istemme Henriks betragtninger, omend jeg ikke kan udtale mig om FB da jeg aldrig har brugt det medie.

Tak for at I tog Jer tid til at drive stedet her.



Lotte13
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 79
Joined: 05 Nov 2016, 23:46
Lokation.: Nordsjælland

Re: Fremtiden for Rejeforum

Post by Lotte13 »

Hej
Ja det er forståeligt. Tak for mange gode snakke og for den tid i har brugt på at drive siden.
Mvh
Lotte



Benjamins61
Site Admin
Site Admin
Posts: 117
Joined: 27 Mar 2017, 21:41
Lokation.: Skagen

Re: Fremtiden for Rejeforum

Post by Benjamins61 »

Har sendt en privat besked Carsten/Caso :D



kylmann
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 326
Joined: 23 Mar 2014, 21:13
Lokation.: Køge

Re: Fremtiden for Rejeforum

Post by kylmann »

Jeg er helt enig med Henrik, og håber at nogle er friske på at overtage.

Ville ønske jeg havde styr og tid til at kunne det, men det har jeg desvære ikke..



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Fremtiden for Rejeforum

Post by monjak2444 »

det har været rigtig hyggeligt at dele rejeviden med jer også selv lærer noget os om rejer,vis det ikke var for rejeforummet her var jeg nok aldrig kommet så langt med rejerne,så vil gerne sige tak til jeg alle der i løbet af årene har været med på rejevognen her.

når de fine ord så er sagt så i de sidste par år har der ingen aktivitet været herinde som er så ærgeligt for der er så meget viden herinde og folk der kan hjælpe nybegyndere på vej.

og jeg håber der at der er nogle der vil overtage,men udover det er facebook ikke så slemt da man kan hoppe på shrimpkeepers.dk på fb der er en masse dygtige folk der stadig kan hjælpe jer godt på vej,og dem der styrer det Henrik og han dygtige hold af admins de gør et godt stykke arbejde må jeg nok sige,og det er gamle folk der har med til at bygge rejeforummet som det var på sit højeste.

kan i have en god dag og må jeres rejer yngler derud af :D


mvh

Deniz

Benjamins61
Site Admin
Site Admin
Posts: 117
Joined: 27 Mar 2017, 21:41
Lokation.: Skagen

Re: Fremtiden for Rejeforum

Post by Benjamins61 »

Hejsa :)

Jeg har skrevet med Carsten og sagt jeg meget gerne vil overtage rejeforummet :) Jeg synes også det ville være ærgeligt at lukke så godt et forum ned, med så meget viden og info. Jeg har personligt været rigtig glad for at bruge det og det har hjulpet mig så meget. Synes også rejeforummet er meget nemmere at finde ud af og finde de forskellige kategorier og oplæg, end det er på facebook :roll: Jeg vil ihvertfald prøve at gøre mit bedste og se om vi ikke kan få folk her ind igen, for der er ingen tvivl om at der er så meget godt her inde, både for nybegynder og for eksperterne. :)



d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: Fremtiden for Rejeforum

Post by d9ha »

Det lyder godt Benjamin. Skal nok kigge forbi i ny og næ og give mit besyv med :D


Mvh
Henrik

Benjamins61
Site Admin
Site Admin
Posts: 117
Joined: 27 Mar 2017, 21:41
Lokation.: Skagen

Re: Fremtiden for Rejeforum

Post by Benjamins61 »

Det jeg glad for at høre Henrik ;)



Post Reply