Hvilket køn?
-
- Rejeyngel
- Lokation.: Holstebro
Hvilket køn?
Hvilket køn er disse 2 stk zebra?
- Attachments
-
- IMG_0631.JPG (1.82 MiB) Viewed 11944 times
-
- IMG_0632.JPG (1.2 MiB) Viewed 11944 times
Mvh Bjarne
Re: Hvilket køn?
Lige umiddelbart vil jeg sige at det er to hanner, da underside ikke virker helt fyldig nok til at det skulle være hunner. Men det er en 25% chance for at jeg har ret bare ved et rent gæt .
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Lige en hurtig bemærkning/spørgsmål. Er det ikke BBA der sidder I mossen på mallehuset I baggrunden?
-
- Rejeyngel
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
for mig ligner det 2 hunner jeg zoomer ind på billed og det ligner de har en ægsaddel men kan tage fejl,og den øverste for mig er en multi-stribe den nederste er en zebra og kan du eventuelt tage et billed af den zebra det ligner den har for kort carapax.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
Jeg tror ikke rejen er færdig med at vokse. Hvilken betydning har det, hvis carapax er for kort?monjak2444 wrote:for mig ligner det 2 hunner jeg zoomer ind på billed og det ligner de har en ægsaddel men kan tage fejl,og den øverste for mig er en multi-stribe den nederste er en zebra og kan du eventuelt tage et billed af den zebra det ligner den har for kort carapax.
Mvh Bjarne
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
det er en fejl i hovedskjoldet der simpelthen er for kort en gen fejl og ikke noget du vil yngle videre på,det er somregel de røde pintoer der for det og i øjeblikket søger jeg selv efter det på mine egne pintoer men det er svært at få øje på.
men lad den vokse lidt og så tag et billed af den igen vis den går tæt på for glasset i akvariet så vi kan undersøge den nærmere
men lad den vokse lidt og så tag et billed af den igen vis den går tæt på for glasset i akvariet så vi kan undersøge den nærmere
mvh
Deniz
Deniz
Hvis det viser sig at Carapax er for kort må du selvfølgelig hente En ny Bjarne ☺
Jeg synes ellers jeg er opmærksom på det.
Besøg min blog: easyshrimp.blogspot.dk
-
- Rejeyngel
Lad os se tiden an Kimkim m wrote:Hvis det viser sig at Carapax er for kort må du selvfølgelig hente En ny Bjarne ☺
Hvordan har du fremavlet de stribede jeg købte af dig?
Mvh Bjarne