Taiwan bee, mischlinge og onkel Kæmpe
Taiwan bee, mischlinge og onkel Kæmpe
Ville bare lige opdatere med et billede af rejerne. De små rejer virker ikke til at ænse den store. Faktisk er de så frække, at de sidder og "græsser" på den nogle gange ligesom de gør på sneglene
- Attachments
-
- 312868_401929916554470_1344896387_n.jpg (26.35 KiB) Viewed 10745 times
-
- 16029_401928306554631_186275484_n.jpg (21.14 KiB) Viewed 10745 times
Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Taiwan bee, mischlinge og onkel Kæmpe
nice er det sådan en vampyr viftereje du har dig der
mvh
Deniz
Deniz
Ja, den er godt nok sjov. Den første lange tid jeg havde den, gik den fuldstændig i panik, når jeg kom hen til akvariet og gemte sig(jeg må se meget farlig ud ). Nu tør den dog godt sidde fremme og vifte.monjak2444 wrote:nice er det sådan en vampyr viftereje du har dig der
-
- Site Admin
de er så fede vifterejer skal man ikke bruge brakvand for at yngle på dem det kunne jeg godt tænke mig at prøve at yngle på sådan nogle
mvh
Deniz
Deniz
Jo, det er rigtigt. Det kunne også være fedt - jeg har faktisk ikke hørt om nogle danskere, der opdrætter dem.monjak2444 wrote:de er så fede vifterejer skal man ikke bruge brakvand for at yngle på dem det kunne jeg godt tænke mig at prøve at yngle på sådan nogle
-
- Site Admin
har faktisk ikke hørt om nogen overhoved der opdrætter dem det kunne være et fedt projekt
mvh
Deniz
Deniz
Ja, men det er nok også lidt af en udfordring.monjak2444 wrote:har faktisk ikke hørt om nogen overhoved der opdrætter dem det kunne være et fedt projekt
Tillykke med den store skønhed! De har det faktisk bedst i flok, så er de ikke nær så sky. Men så kræver det også at man fodrer ekstra med spirulina el. lign, der kan svæve rundt i vandet. De foretrækker i øvrigt godt med strøm i akvariet.
Jeg mener ikke de er opdrættet i fangenskab.
Jeg har også overvejet, om jeg skulle finde en ven til den, når jeg skal til Kbh. Der er dog ikke så meget strøm i mit akvarie, men den sidder tit ved skumfilteret.Christel wrote:Tillykke med den store skønhed! De har det faktisk bedst i flok, så er de ikke nær så sky. Men så kræver det også at man fodrer ekstra med spirulina el. lign, der kan svæve rundt i vandet. De foretrækker i øvrigt godt med strøm i akvariet.