Jeg er stadig helt ny men meget interesseret i taiwan bees...
Og ville høre om der ville komme rejer med både røde og blå farver hvis man har et mix af bees i et akvarie?
taiwan bees med både blå og røde farver?
Re: taiwan bees med både blå og røde farver?
Man kan dog godt se visse farvevarianter i spil med hinanden.
F.eks. kan en Panda med hvide bånd x Blue Bolt godt give Panda unger med blåt bånd i næste generation.
Det skyldes nok den dårlige "indflydelse" fra Blue Bolt rejen, så det går ud over den hvide pigmentering hos ungerne.
Men mange synes efterhånden faktisk, at "Blaue" Panda og King Kong er pæne, men det er jo altid en smagssag.
F.eks. kan en Panda med hvide bånd x Blue Bolt godt give Panda unger med blåt bånd i næste generation.
Det skyldes nok den dårlige "indflydelse" fra Blue Bolt rejen, så det går ud over den hvide pigmentering hos ungerne.
Men mange synes efterhånden faktisk, at "Blaue" Panda og King Kong er pæne, men det er jo altid en smagssag.
Ja det har jeg godt lagt mærke til:)
Min ene kk har er også blålig i de "hvide" mærkninger den har. Synes den er vildt smuk.
Det var nu mere efter jeg så din anonce med et akvarie med forskellige bees sammen.. synes det ser vildt fedt ud. Og derfor har jeg kigget rigtig meget på redwine og red ruby.. Men var bange for mine blue bolt ville "blive ødelagt" farvemæssigt i de næste generationer..
Min ene kk har er også blålig i de "hvide" mærkninger den har. Synes den er vildt smuk.
Det var nu mere efter jeg så din anonce med et akvarie med forskellige bees sammen.. synes det ser vildt fedt ud. Og derfor har jeg kigget rigtig meget på redwine og red ruby.. Men var bange for mine blue bolt ville "blive ødelagt" farvemæssigt i de næste generationer..
Hej igen,
jeg kan netop også godt lide et mix i farverne hos en gruppe Taiwan rejer.
Synes det ser rigtig godt ud - men en gruppe af ensfarvede Taiwans er heller ikke af vejen.
jeg kan netop også godt lide et mix i farverne hos en gruppe Taiwan rejer.
Synes det ser rigtig godt ud - men en gruppe af ensfarvede Taiwans er heller ikke af vejen.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
der burde da ikke sker noget med bluebolt på længere sigt gør det jonas så længe der er masser er kk eller panda sammen med dem så gør et par redwine da ikke nogen skade gør de?
mvh
Deniz
Deniz
Nej - red wine gør nok ingen skade på BB. Men måske BB kan gøre lidt "skade" på den hvide tykke farve på Red Wine - men ikke sikkert at det sker.