Pinto/tai/ti forsøg nu med billeder
-
- Rejefreak
Re: Pinto/tai/ti forsøg nu med billeder
Jeg mener og tror at nogle stykker godt kunne tyde på at være pinto'er, men sikker kan jeg ikke være, da de går ca 40 cm inde og som du ved, så er de micro små.
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Rejefreak
Jeg så en blålig/hvid og en sort/hvid unge samt en del unger som tydeligt var alm spottedhead. Er ikke itvivl om at det var Pinto unger. Nu håber man jo bare at nogen overlever de første par måneder.
Har et Akvarie med 99.9% samme ph, grader og microsimens, samt super biomasse. Der bliver dryp vandet ca en 1/4 L i døgnet, når der mangler.
Har et Akvarie med 99.9% samme ph, grader og microsimens, samt super biomasse. Der bliver dryp vandet ca en 1/4 L i døgnet, når der mangler.
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Rejefreak
Jeg har idag set nogle flere. En sort med blå striber, en sort med noget Hvidt og blåt, og så nogle hvide med brun hoved tegning og nogle hvide med sort hoved tegning, samt nogle brun-røde med hvide striber. Jo en hel del forskellige farver.
Billeder kommer
Billeder kommer
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
-
- Rejefreak
Billederne kommer snart . Jeg har nu set en enkelt sort, med Hvidt på ryggen, og en del sorte med blå på ryggen. Så nogle tro kopier af spottedhead og nogle med brunt-rød-hvid ???. Aner ikke hvad de bliver til eller er.
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Rejefreak
Find rejen
- Attachments
-
- En af mange :)
- image.jpg (865.96 KiB) Viewed 9095 times
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Rejefreak
Dem er der en del af, så må der helt sikkert være en af kk pinto gen der har været på.
Fik lige tage nogle billeder i Mortens akvarie idag, og så var der to spottedhead pinto unger, billeder kommer .
Fik lige tage nogle billeder i Mortens akvarie idag, og så var der to spottedhead pinto unger, billeder kommer .
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
ja en lille blueshade med alt mulig gen i sig ser godt ud nissen
mvh
Deniz
Deniz