Rigtig mange tak og der er da 3 stykker som jeg har set idag. så mon ikke de klare sig og skal nok smide lidt mere op, når jeg kan fange dem med mit gamle kamera.monjak2444 wrote:sweet håber de klare den :)glæder os til lidt flere videoer,og tillykke
Taiwan blue bolt med æg
Re: Taiwan blue bolt med æg
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
super fedt så kommer der en tsunami af shrimps lige om hjørnet.
mvh
Deniz
Deniz
Ja det ville da være dejligt, så man kan opbygge en god stamme.monjak2444 wrote:super fedt så kommer der en tsunami af shrimps lige om hjørnet.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
-
- Site Admin
går dine bb sammen med dine c-sky mischlinge eller har de et akvarie for sig selv.
mvh
Deniz
Deniz
Mine bb går sammen med 2 panda og 1 red wine i deres eget akvarie.monjak2444 wrote:går dine bb sammen med dine c-sky mischlinge eller har de et akvarie for sig selv.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
-
- Site Admin
ah sweet så du holder c-sky i ren stamme.
hvad er plannen med bb og de andre tb du har,er det bare at lave en stabil stamme.
hvad er plannen med bb og de andre tb du har,er det bare at lave en stabil stamme.
mvh
Deniz
Deniz
Jeps lige indtil videre gør jeg, for lige at se hvad der kommer ud af dem og hvis/når der så kommer Taiwan'er ud af dem, så ryger de over til de andre, men ellers er planen måske at sætte min bb han sammen med 1 eller 2 c-sky Mischlinge hunner, eller noget i den stil.monjak2444 wrote:ah sweet så du holder c-sky i ren stamme.
Derudover er planen at få kørt min stamme af Taiwan's bee lidt op, så jeg kan selektere i dem og få en stabil besætning til videre avl og projekter, men men der kan jo ske meget undervejs, for man har jo en plan til man laver ny hihi
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
-
- Site Admin
jeg holder mine tbs sammen med c-sky hunnerne så der kommer ekstra gang i den,også skal jeg snart sortere alle f2 fra og måske nogle af de voksne mischlinge hanrejer,men det skal nok blive godt.
du kan sagtens sætte nogle af dine hunner sammen med tb allerede nu så forøger du din chance for at få flere tb's.
du kan sagtens sætte nogle af dine hunner sammen med tb allerede nu så forøger du din chance for at få flere tb's.
mvh
Deniz
Deniz
Så er er en lille update
For i dag har jeg siddet med lupen og fundet 3 Blue bolt, 2 Panda shadow (tror jeg den hedder), 1 Alm panda og 1 Red wine, og der dukker sikkert flere op med tiden. Desværre er de stadigvæk for små for mit kamera.
For i dag har jeg siddet med lupen og fundet 3 Blue bolt, 2 Panda shadow (tror jeg den hedder), 1 Alm panda og 1 Red wine, og der dukker sikkert flere op med tiden. Desværre er de stadigvæk for små for mit kamera.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
Det lyder da som en meget god høst
Ja Taiwans vokser noget langsommere end alm. bees.
Ja Taiwans vokser noget langsommere end alm. bees.