taiwan bees og snowwhites med æg
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: taiwan bees og snowwhites med æg
er der nogen der ved hvad der kommer ud af vis du parrer en panda hun med snowwhite han bliver alt ynglen mischlinge så eller vil der komme noget tb ud af det .
er bare lige lidt nysgerrig
er bare lige lidt nysgerrig
mvh
Deniz
Deniz
Alt ynglen vil blive F1 Mischlinge med mindre din show white han selv er en Mischlinge. I tilfælde deraf så burde der komme en del Taiwan Bee unger.
Det er min erfaring at F1 Mischlinge, hvor enten faderen eller moderen som i dit tilfælde er snow white, efterfølgende vil give en del Blue Bolt unger i afkast, når man parrer F1 Mischlinge med en Taiwan Bee.
Det er min erfaring at F1 Mischlinge, hvor enten faderen eller moderen som i dit tilfælde er snow white, efterfølgende vil give en del Blue Bolt unger i afkast, når man parrer F1 Mischlinge med en Taiwan Bee.
-
- Site Admin
nice nok så det er det samme der sker vis du har en mischlinge hun og tb han var bare lige nysgerrig tak for svaret jonas
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
så kan der ikke være lang tid før den smider de unger ud
http://www.youtube.com/watch?v=B4oCFVDTZ7g
http://www.youtube.com/watch?v=B4oCFVDTZ7g
mvh
Deniz
Deniz
Nej det må vel efterhånden nærme sig afslutningen. Hvad håber du mest på af Taiwan unger?
-
- Site Admin
der er vel ikke så mange muligheder da jeg kun havde redwine og panda så en shadow redwine ville gøre mig ekstra glad og en masse små pandaer med lidt blåt i
mvh
Deniz
Deniz
Du kan godt få andre varianter af Taiwan end Red Wine og Panda derfra.
-
- Site Admin
okay nice nu glæder jeg mig endnu mere har lige hentet 3 mischlinge hanner som skulle have bb gen i sig så de burde være i sigte nu de bluebolts
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
ja jeg kan snart ikke vente mere på de små tb basser de må godt snart komme.men tilgengæl har jeg fået flere mischlinge unge på 2mm vil jeg tror også de andre mischlinge de er vel lidt over 5-6mm så lidt frem går det
mvh
Deniz
Deniz