jeg giver ikke op så let jonas som sagt jeg er stædigt som et æsel,og de restende panda og kk ser ud til at have det godt,det håber jeg.
nu havde jeg lavet akvariet på en microsiemens på 250 og den ligger pænt stabilt men nu har jeg fået en i mit hoved jeg vil godt have den ned på 200ms,kan jeg bare lægge 1 liter ren osmose vand af gangen en til jeg når mit mål ??
og prl og pbl skal jeg helt klart have fingerne i men først skal jeg lige have styr på resten herhjemme.
der er 1 panda der ser godt tyk ud så håber på der kommer lidt der.
taiwan bees og snowwhites med æg
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
-
- Site Admin
Re: taiwan bees og snowwhites med æg
så tror jeg sku der er babyer igen jeg har spottet en lille reje der ligner en bb men har kun set en lille reje så mon ikke der gemmer sig nogle flere rundt omkring.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
Det se ud til at det godt kunne betale sig, at du var stædig.
Jeg håber for dig, at det går godt denne gang
Jeg håber for dig, at det går godt denne gang
Jeg kryder så meget fingre for dig dennis:)
Tror man skal være stædig for man lykkes uanset hvad man gerne vil lykkes med. Guleroden er man ved andre kan, så kan du også!
Følger spændt med:) og krydser fingre for de blir til noget denne gang..
Tror man skal være stædig for man lykkes uanset hvad man gerne vil lykkes med. Guleroden er man ved andre kan, så kan du også!
Følger spændt med:) og krydser fingre for de blir til noget denne gang..
-
- Site Admin
det er den lette part at få dem til at føde det svære ligger i at få dem til at overleve,så håber bare det går og tak igen til alle herinde
mvh
Deniz
Deniz
Jeg håber også at det lykkes for dig denne gang. Kender selv den trælse men også spændende tid hvor ungerne er helt små. Jeg skal gerne hen og kigge til akvarierne mindst en gang i timen, bare lige for at simre mig at alt er som det skal være.
Mvh
Carsten
Carsten