Nu hvor det er begyndt at gå godt (7-9-13) med mit Taiwan bee akvarie, og de samtidig er ved at være voksne, er jeg begyndt at tænke på kønsfordelingen. Jeg er ret sikker på at der er begge køn i min gruppe på 4 stk, men ville lige høre hvad i siger. Jeg har taget billeder af mine 2 Blue Bolt, og min ene King Kong, kunne ikke få taget et billede af den sidste.
Jeg håber i vil komme med jeres bud på køn, såfremt det er muligt ud fra billederne (Tryk eventuelt på billedet for at gøre det større)
Hvilke køn?
Re: Hvilke køn?
Hvor er de fine, nu er jeg jo bestemt ikke ekspert men jeg vil mene de to første er hanner og den sidste hun. Har du fundet ud af hvad der slog de andre ihjel?
Tak skal du have. Jeg tror præcist det samme som dig. Og håber virkelig på det, da jeg jo meget gerne vil have hvert køn i stammen.Tut wrote:Hvor er de fine, nu er jeg jo bestemt ikke ekspert men jeg vil mene de to første er hanner og den sidste hun. Har du fundet ud af hvad der slog de andre ihjel?
Det er ikke til at sige med sikkerhed hvad der slog de andre ihjel. Det er jo heller ikke til at sige om der ikke dør flere nu, men der er ikke gået så mange dage imellem dødsfald som der er nu. Jeg har ikke haft flere dødsfald efter jeg fjernede mit bundfilter, som der var en reel chance for var stoppet.
Det kan også være jeg har fået købt mig nogle rejer fra en "sart" stamme, og det er de stærkeste der er tilbage nu.
Det kan også være det var mængden af trærødder i mit akvarie, da jeg også har skåret ned på den.
Men ihvertfald stoppede dødsfaldene først efter jeg havde fjernet bundfilteret. Og nu håber jeg virkelig at de fortsætter med at trives.
Ja det vigtigste er jo at de sidste overlever og forhåbentlig snart laver nogle unger.