På min blog skrev jeg for nogen tid siden om et par ganske små rejeunger, der kunne se ud som Panda Hinomaru ved første øjekast.
For et par dage siden fik jeg så lejligheden til at se en af de små unger igen, som dermed stadig er i live. Synes bestemt, at det ligner en Panda Hinomaru mere og mere. Selve rejehovedet er ved at skifte farve fra blåt til sort og størrelsesmæssigt er den i samme størrelse som de andre Panda unger.
Kunne virkelig være herligt, hvis den lille fætter kunne overleve og blive til en voksen Taiwan Bee Panda Hinomaru.
Panda ”Hinomaru”
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Re: Panda ”Hinomaru”
Virkelig en fantastisk reje..... ...... Det er imponerede med disse Taiwan rejer. Måske skulle man prøve igen
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
Det skal da helt klart prøves!!!Henrik_Hundslev wrote:Virkelig en fantastisk reje..... ...... Det er imponerede med disse Taiwan rejer. Måske skulle man prøve igen
Det skal bare lige være forår, så det er til at få nogen mischlinge hjem fra Tyskalnd.
Mvh
Carsten
Carsten
-
- Rejeyngel
Så er der lige et par nye billeder igen...
Min Panda Hinomaru er efterhånden blevet ca. 1 cm og vokser stille og roligt.
Tillige har jeg fået fremavlet en Red Wine Hinomaru unge, som er ca. 0,7 cm lang.
Der er en 2-3 Panda Hinomaru på vej og en enkelte Red Wine Hinomaru mere, men de er kun en 0,4 cm endnu.
Min Panda Hinomaru er efterhånden blevet ca. 1 cm og vokser stille og roligt.
Tillige har jeg fået fremavlet en Red Wine Hinomaru unge, som er ca. 0,7 cm lang.
Der er en 2-3 Panda Hinomaru på vej og en enkelte Red Wine Hinomaru mere, men de er kun en 0,4 cm endnu.