Blue berry Tiger
Re: Blue berry Tiger
Kan også lige vise et par billeder af mine "Dark Blue Tiger", som jeg fik hjem fra Tyskland for et par måneder siden. De er også fra parring mellem Deep Blue x Black Tiger.
På billederne er de mere lyse end live. Der er de mørkeblå/blåsorte i farven. Stadig rigtig flotte rejer, hvor tigerstriberne også er helt væk. Rejerne er ca. 1 til 1,5 cm.
På billederne er de mere lyse end live. Der er de mørkeblå/blåsorte i farven. Stadig rigtig flotte rejer, hvor tigerstriberne også er helt væk. Rejerne er ca. 1 til 1,5 cm.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
hey lars de ser flotte ud både blue berry tiger og dark blue,jeg havde 4 sorte tigerrejer bt0/bt1 tror jeg det hedder men 3 af dem døde og nu har jeg en tilbage en flot han.men så tænkte jeg på at lave nogle blueberry tigers eller dark blue ,da mine deep blue stamme trives,så skal jeg bare finde en flot hun.men foregår det over en generation eller hvordan foregår det ved du det mvh deniz
mvh
Deniz
Deniz
Det er ikke således, at alle unger fra Black Tiger OE x Deep Blue bliver til Blue berry tiger.
Nok nærmere et fåtal, hvis overhovedet nogen...
Kræver selektionsarbejde at få fremavlet Blue Berry tiger.
Nok nærmere et fåtal, hvis overhovedet nogen...
Kræver selektionsarbejde at få fremavlet Blue Berry tiger.
-
- Site Admin
så er det godt jeg har masser af tid kan ligeså prøve når jeg kun har en black tiger tilbage men tak for hjælpen
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
så er projektet startet har sat en flot deep blue sammen med den sidste black tiger håber på de giver noget spændende royal blue eller blue berry men det bliver selektivt sorteret fra.det bliver spændende
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejefreak
- Lokation.: Holbæk
Undskyld jeg lige hiver denne tråd op igen...
Men hvordan går det med jeres projekt ? Er der kommer unger ?
Syns de er vildt flotte
Hvad står de i hvis man nu skulle være så heldig at en af jer har for meget afkom
Men hvordan går det med jeres projekt ? Er der kommer unger ?
Syns de er vildt flotte
Hvad står de i hvis man nu skulle være så heldig at en af jer har for meget afkom
MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus
Sus