En lille opdate
Det ser ud til jeg slipper billigt med mit lille stunt, jeg så i går den lille koboltblå og 4 andre små lysseblår og en del gule/brune/laksefarvede Jeg talte også 6 voksne dog er en af dem blevet helt bleg i det mindste er de mere fremme nu end de var før jeg flyttede dem og de går alle rundt og gnasker irriterende brunde alger....hmm...det gik stærkt men går ud fra det ikke kan undgås i "nyopstartet" balje fintrene blev kun støvsuget da jeg tømte det for RCS rejer.
BTOE unger, overlevelse ? redning !
-
- Rejefreak
- Lokation.: Holbæk
Re: BTOE unger, overlevelse ? redning !
Det lyder godt, at der er ved at være styr på det igen..
Altid trist hvis tingene vælter, og dyrene dør, uanset hvilke dyr det er.
Altid trist hvis tingene vælter, og dyrene dør, uanset hvilke dyr det er.
Hej Sus
Det er da noget ærgeligt noget hvis alle din unger dør hvis det kan trøste lidt bøvler jeg godt nok også med mine caridinaer for tiden BTO har haft 10 har 4 tilbage fik unger af dem alle døde red og black bee de sidste 10 kuld forsvandt i løbet af en uge efter klækning jeg bruger lige som dig red bee soil og opsaltet osmose vand ca 250 ms har ydermere ketapang blade og shirakuras mineralsten i alle baljer og snart ikke flere hår på hovedet til at rive ud og med hensyn til det der test sæt så skal jeg nok forklare dig det ordentligt og på dansk for blondiner næste gang du kommer forbi håber for dig at nogle af dine overlever.
mvh Karsten
Det er da noget ærgeligt noget hvis alle din unger dør hvis det kan trøste lidt bøvler jeg godt nok også med mine caridinaer for tiden BTO har haft 10 har 4 tilbage fik unger af dem alle døde red og black bee de sidste 10 kuld forsvandt i løbet af en uge efter klækning jeg bruger lige som dig red bee soil og opsaltet osmose vand ca 250 ms har ydermere ketapang blade og shirakuras mineralsten i alle baljer og snart ikke flere hår på hovedet til at rive ud og med hensyn til det der test sæt så skal jeg nok forklare dig det ordentligt og på dansk for blondiner næste gang du kommer forbi håber for dig at nogle af dine overlever.
mvh Karsten
-
- Rejefreak
- Lokation.: Holbæk
Tak.
Ja det er "out of the frying pan in too the fire" nogen gange med de rejer.
Jeg har mistet en til af de store den havde sådan nogle orange plamager på kroppen ved ikke om det bare er den måde de går i forrådnelse på eller om det er tegn på en bakterie infektion ?
Jeg så ligesom sådan noget meget fint hvidt støv på den dagen inden.
De andre ser ud til at have det ok to ad de flotte mørke damer går igen med æg og ungerne ser ud til at klare den.
Jeg så den flotte blå unge i går, den er vokset og jeg har set flere bitte små frakker.
Der er vist stadig et par stykker tilbage i deres gamle akvarie jeg lader dem blive der og ser hvad der sker.
Ja det er "out of the frying pan in too the fire" nogen gange med de rejer.
Jeg har mistet en til af de store den havde sådan nogle orange plamager på kroppen ved ikke om det bare er den måde de går i forrådnelse på eller om det er tegn på en bakterie infektion ?
Jeg så ligesom sådan noget meget fint hvidt støv på den dagen inden.
De andre ser ud til at have det ok to ad de flotte mørke damer går igen med æg og ungerne ser ud til at klare den.
Jeg så den flotte blå unge i går, den er vokset og jeg har set flere bitte små frakker.
Der er vist stadig et par stykker tilbage i deres gamle akvarie jeg lader dem blive der og ser hvad der sker.
MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus
Sus