Nye rejer, Paracaridina sp.
Nye rejer, Paracaridina sp.
Så kom jeg sørme lige til at købe lidt nye rejer på Køge messen og det blev til lidt Paracaridina sp. "Super Princess Bee" fra Mura Kilic.
Har desværre ikke fået taget nogle billeder endnu.
Har desværre ikke fået taget nogle billeder endnu.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
Re: Nye rejer, Paracaridina sp.
Hej JonasJonas wrote:ikke dårligt...ikke dårligt...var Mura selv på en stand der?
Nej det var ski ikke så dårligt, så skal jeg bare finde et sted til dem nej Mura var desværre ikke selv med, de blev solgt af Claus Osche, og han var desværre ikke til at forhandle med, så måtte gi fuld pris men ok, for har lige set hvad de Ca bliver solgt for i Tyskland
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
tillykke med de nye prinsesse rejer glæder mig til nogle billeder.
mvh
Deniz
Deniz
Rigtig mange takmonjak2444 wrote:tillykke med de nye prinsesse rejer glæder mig til nogle billeder.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
Så er der lige et par billeder, rejerne er ikke så store og ikke fået så meget farve endnu, så bliver spændene at se hvordan de bliver nå de er lidt større.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Ser fine ud - mon ikke de bliver lidt mere mørke i farven med tiden - de bliver vist ikke mere end 2 cm som voksne, vel?
Hej JonasJonas wrote:Ser fine ud - mon ikke de bliver lidt mere mørke i farven med tiden - de bliver vist ikke mere end 2 cm som voksne, vel?
Jo de skulle gerne få lidt mere farve med tiden og de bliver ca. 2½ cm for hannen & hunnen ca. 3 cm
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
YAAAA
Så har jeg sørme lige set at der er 1 hun med æg, og de går stadigvæk i karantæne, i en breeding boks, Hmm
Så har jeg sørme lige set at der er 1 hun med æg, og de går stadigvæk i karantæne, i en breeding boks, Hmm
Last edited by buller42 on 06 Nov 2013, 22:02, edited 1 time in total.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk