Caridina trifasciata, meridionalis og andre...
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Caridina trifasciata, meridionalis og andre...
tænkte det nok kim har du ellers opstøvet nogle spændene arter.
og tag endelig billeder af trifasciata vis du for dem på vejlemessen spændene reje.
og tag endelig billeder af trifasciata vis du for dem på vejlemessen spændene reje.
mvh
Deniz
Deniz
Håber på at kunne gafle nogen af de Paracaridina Glaser har på lager. Ting er sat i værkmonjak2444 wrote:tænkte det nok kim har du ellers opstøvet nogle spændene arter.
Besøg min blog: easyshrimp.blogspot.dk
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
det lyder spændene held og lykke med jagten kim
mvh
Deniz
Deniz
Caridina trifasciata kommer hjem i akvarierne efter Vejlemessen sammen med (Para)Caridina hainanensis (Super Princess bee).
Jeg har også bestilt Caridina cantonensis "Golden tiger". Enten som forstærkning til mine Tangerine Tiger, eller til eget akvarie, alt efter om de ser ud som dem jeg har eller ej.
Jeg har også bestilt Caridina cantonensis "Golden tiger". Enten som forstærkning til mine Tangerine Tiger, eller til eget akvarie, alt efter om de ser ud som dem jeg har eller ej.
Husk billederkim m wrote:Caridina trifasciata kommer hjem i akvarierne efter Vejlemessen sammen med (Para)Caridina hainanensis (Super Princess bee).
Caridina cantonensis "Golden tiger" kender jeg ikke lige?? Tangerine Tiger er da caridina serata ikke?
Mvh
Carsten
Carsten
Er det ikke samme reje, blot med 2 forskellige navn?
Det vil jeg tro...caridina serata eller Caridina cantonensis eller hvad de nu efterhånden er navngivet til
Det vil jeg tro...caridina serata eller Caridina cantonensis eller hvad de nu efterhånden er navngivet til
caso wrote:Husk billederkim m wrote:Caridina trifasciata kommer hjem i akvarierne efter Vejlemessen sammen med (Para)Caridina hainanensis (Super Princess bee).
Caridina cantonensis "Golden tiger" kender jeg ikke lige?? Tangerine Tiger er da caridina serata ikke?
Andres Karge har rodet med Golden Tiger og kommet frem til at det er cantonensis. Se her: http://www.caridea.de/archiv/pdf/goldentiger.pdf
Jeg har bestilt "Golden" fordi jeg vil se om de ligner mine Tangerine. Tangerine er mange steder fremstillet som C. serrata, men de kloge siger at det ikke er det. Jeg har ikke haft verificerede C. serrata så jeg har ikke selv noget sammenligningsgundlag.
Nåja, og så kommer der Paracaridina zajinica også
Nå sådan. Det er nu ikke til at følge med i med den navngivning. Det være sig både videnskabelige og pop navne.
Det bliver en pæn besætning du får Kim.
Det bliver en pæn besætning du får Kim.
Mvh
Carsten
Carsten
Ja. Det bliver sjovt at se hvordan de klarer sig i mit vand. Ellers må jeg jo tage mig sammen og hente en spand ude i regnvandstanken til at fortynde lidt.