pure black line og pure red line
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
pure black line og pure red line
hey er der nogen der ved hvor man kan købe pbl og prl jeg har set akvariebiksen havde nogle prl vis man bestiller men det er godt nok pricy de rejer men hold da ferie de ser flotte ud.
mvh
Deniz
Deniz
Re: pure black line og pure red line
PRL og PBL koster som regel kassen, idet farverne ofte er ret dybe både i det røde/sorte og hvide.
Der findes mange "producenter" af PRL/PBL.
En af de mest hotte linier for tiden i Europa er uden tvivl Benibachi, men der findes også en del andre linier.
C-SKY tog vist et par priser i Europa for deres PRL rejer sidste år.
Du kan ind i mellem finde PRL til salg på det svenske forum, Redbee.se eller tyske garnelenforum.de
Men måske bedre at kontakte de private avlere direkte, idet der kan være "venteliste".
Personligt ville jeg også gerne have PRL rejer en dags tid, men økonomien tillader det desværre ikke.
Der findes mange "producenter" af PRL/PBL.
En af de mest hotte linier for tiden i Europa er uden tvivl Benibachi, men der findes også en del andre linier.
C-SKY tog vist et par priser i Europa for deres PRL rejer sidste år.
Du kan ind i mellem finde PRL til salg på det svenske forum, Redbee.se eller tyske garnelenforum.de
Men måske bedre at kontakte de private avlere direkte, idet der kan være "venteliste".
Personligt ville jeg også gerne have PRL rejer en dags tid, men økonomien tillader det desværre ikke.
-
- Site Admin
bennybachi er det australsk eller hvordan.
men jeg kan bare sige at jeg er dybt fasineret af pbl og prl og det er en investering på længere sigt men det er de andre rejer osse
findes der ikke et undergrunds market eller et eller andet hvor man kan få dem til halv pris hehehe
lars skal du så have prl eller pbl vis du skal have dem
men jeg kan bare sige at jeg er dybt fasineret af pbl og prl og det er en investering på længere sigt men det er de andre rejer osse
findes der ikke et undergrunds market eller et eller andet hvor man kan få dem til halv pris hehehe
lars skal du så have prl eller pbl vis du skal have dem
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
jeg skal helt sikkert osse have fat i nogen men er pbl dyrere end prl.
de er megaspændene dem fra c-sky af ser ikke så dyre ud forhold til de andre eller er det bare mig.
og hvad tror du en sss prl,pbl ligger på i prisklasse
de er megaspændene dem fra c-sky af ser ikke så dyre ud forhold til de andre eller er det bare mig.
og hvad tror du en sss prl,pbl ligger på i prisklasse
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
hvad med prl fra yu-crs center de ser osse flotte ud,kender du dem lars
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
de ser fine ud hvordan kan det være at ueno er så billig i forhold til de andre linier,jeg er villig til at betale men vil godt have noget info angående priser og klasser osv,det er ikke fordi der er nogle butikker i danmark der ligger inde med såadan nogle dyre rejer.
hvad med pbl kender du nogle af linier.
hvad med pbl kender du nogle af linier.
mvh
Deniz
Deniz
Man skal dog være opmærksom på, at ikke alle Red Bee fra Uneo linien er PRL. Kender ikke Rendos eksemplarer/linie, men der er flere eksempler på, at private tyske avlere har krydset snow white ind for at få fremalvet flere Red Bee Mosura rejer, specielt med Uneo linien for et par år siden, idet den dengang var en af de flotte linier. Derfor ikke sikkert at navnet Uneo er lig med PRL alle steder.Lars wrote:
En anden mindre kendt, men stadig fin linie er Ueno. Dem kan du få hos Rendo til en ret billig penge. En fin PRL at starte ud med:
http://www.rendo-shrimp.de/epages/62701 ... S%20037%22
Har selv haft uneo stammen - var en af mine allerførste Red Bee rejer.
Du kan se et par film af min tidligere stamme her. Synes selv de var rigtig flotte i farverne.
https://www.youtube.com/watch?v=E8zHAd6gdJA
https://www.youtube.com/watch?v=ndDoO20AT1o
-
- Site Admin
den ser sku flot ud uneo linien jonas og fed info du lige kom med der,det ville være ærgeligt at købe rejen også finde ud af den ikke har en ren linie.
mvh
Deniz
Deniz
Ja, hvis det er PRL, som du går efter. Men er kan jo sagtens være stammer, hvor rejen stadig er "ren" rundt omkring. Uanset hvad, så er jeg enig i din betragtning, Uneo var i hvert fald dengang en rigtig flot linie - især den hvide farve var ret dyb på de fleste af rejerne.monjak2444 wrote:den ser sku flot ud uneo linien jonas og fed info du lige kom med der,det ville være ærgeligt at købe rejen også finde ud af den ikke har en ren linie.
Lars du må da lige linke til den info, det lyder da spændende.
Nu har jeg aldrig hørt om Uneo PRL, men hvis den engang var PRL, hvorfor er den det så ikke mere?
Nu har jeg aldrig hørt om Uneo PRL, men hvis den engang var PRL, hvorfor er den det så ikke mere?
SIGNATURES ARE STUPID