Blue fairy med røde æg?
Blue fairy med røde æg?
Jeg har et akvarie hvor der går blue fairy rejer (og otocinclus) og den ene reje går med røde æg. Det virker jo lidt forkert, de andre har jo gule æg. Er der nogen der ved om jeg skal forvente røde unger?
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Blue fairy med røde æg?
hvor lang tid har den gået med æggene og de er sikkert ikk blevet befrugtet endnu.
og vis det ikke er problemet så er jeg blank.
og vis det ikke er problemet så er jeg blank.
mvh
Deniz
Deniz
Jeg ved ikke hvor længe den har gået med dem. Men æggene sidder nede på maven af den som om den kan frigive ungerne når som helst.
-
- Site Admin
æggene er sikkert rødbrune ik de er ikke blevet befrugtet,giv den et par dage så blive de gule ligesom de andre.
mvh
Deniz
Deniz
den har faktisk smidt dem nu, og synes de var røde og ikke rødbrune…men pyt jeg må jo se hvad der sker derinde.monjak2444 wrote:æggene er sikkert rødbrune ik de er ikke blevet befrugtet,giv den et par dage så blive de gule ligesom de andre.
-
- Site Admin
og du har ikke set nogle unger.
det sker nogle gange at de smider æggene desværre.
det sker nogle gange at de smider æggene desværre.
mvh
Deniz
Deniz
Blue fairys æg kan godt se røde ud, lige inden den slipper ungerne og
ungerne er som regel røde, når de er helt små.
Jeg vil tror at denne reje går med befrugtet og ubefrugtet æg og de hvide æg er ubefrugtet
ungerne er som regel røde, når de er helt små.
Jeg vil tror at denne reje går med befrugtet og ubefrugtet æg og de hvide æg er ubefrugtet
Tak for svarene, og der er skam masser af unger, men jo også adskillige hunner i akvariet, så hvem der er mor til hvem ved jeg ikke.
Tove - det forklarer jo hvorfor jeg ofte synes jeg ser små røde unger, men ingen voksne der er røde:) så lader det ikke til at være så mærkeligt med de røde æg. Så bar pudsigt ud når alle de andre har gule æg:)
Tove - det forklarer jo hvorfor jeg ofte synes jeg ser små røde unger, men ingen voksne der er røde:) så lader det ikke til at være så mærkeligt med de røde æg. Så bar pudsigt ud når alle de andre har gule æg:)
-
- Rejefreak
- Lokation.: Holbæk
Jeg syns også der er foreskel i farverne på æggene....jeg har 40 Black blue rilli og der er farven enten sort eller mørk brun....æggene fejler ikke noget...nogen er mere indavlede end andre...åh jeg mente forædlede...
MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus
Sus