Nyt fra Garnelen Tom

Lav selv, fodertips, typer/mærker
claus

Re: Nyt fra Garnelen Tom

Post by claus »

trophy wrote:Har nu også prøvet disse "askebægre" og til det meste foder virker det meget godt men til feks White Sticks og andre foder typer af samme type,ja der er rejerne squ for smarte. De stikker af med en stick af gangen og så gemmer de sig så de andre ikke får noget,så med 20-25 rejer i baljen,så skal der godtnok nogle sticks til hvis alle ska ha :o
Det er vel ligegyldigt om du bruge glasskål eller ej, rejerne stikker måske kun af med foderet når du har glasskålen i brug, det er da godt at de kan lide Kalcium sticks :D

trophy
Rejeyngel
Rejeyngel
Lokation.: København Sv

Post by trophy »

Nej,de render også med det hvis det ligger i soilen,tilgengæld så render de ikke med fodret hvis det er lidt større i stickne,så gavn gør det da. Man har jo også lidt lettere ved at se om de har spist op,så man event. kan fjerne foder rester.

SusSkovgaard
Rejefreak
Rejefreak
Lokation.: Holbæk

Post by SusSkovgaard »

Jeg testede i dag med en lille efterligning og selv om mine tigerrejer plejer at stikke af med lidt så blev de fleste i bægret .) Det er MIN gris i forhold til hvad det plejer at være ISÆR med pro sticks osv. som jo svulmer hurtigt op og drysser ud over det hele når rejerne bevæger sig henover produktet. Så jeg har lige bestilt en ordenlig håndfuld. Anbefalingen kan ses i generalt :)

MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus

Post Reply