Hej,
vil høre om nogle har prøvet at sætte friske bambuspinde med Blade i deres akvarier?
Jeg ville self. hælde en gang kogende vand over først..
Men tænker mere på om det ville være over fodring og om pindene gør noget ved vandet?
Håber at nogle kan hjælpe..
Friske bambuspinde med Blade?
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Friske bambuspinde med Blade?
har set folk bruger bambus til ligesom at lave en skov i akvariet men det er uden bambusblade på og pindene burde osse rense vandet ville jeg mene.
mvh
Deniz
Deniz
Pindene rådner jo nok over tid, men bladene er gode til rejer. Det er jo også det der findes i de fleste habitater i naturen, så mere naturligt foder findes næppe.
Mvh
Henrik
Henrik
Alle de blade du propper i rådner da også, jeg tror så ikke man kan lade bambus står til de forgår helt. Men det kunne da være værd at prøve, med nogen rcs vel at mærke.
SIGNATURES ARE STUPID
Det var klart med det formål at rejerne skulle spise alle bladene. Men syntes ikke de rådner på samme måde som alm. blade.. Ikke dem som jeg har give dem, de er altid blev spist.
Mere det kunne se godt ud, og putte en hel lille gren i.. Har læst mig til at pindene rådner langsomt, men tænker at de skulle ud når alle blade var spist..
Mere det kunne se godt ud, og putte en hel lille gren i.. Har læst mig til at pindene rådner langsomt, men tænker at de skulle ud når alle blade var spist..