ny reol og må jeg se jeres setup :)
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
ny reol og må jeg se jeres setup :)
yeah som overskriften lyder fik jeg endelig skiftet min reol ud og det var ikke helt let men det lykkes endelig,mangler godt nok lige 4 akvarier mere på den nye reol så er vi fuldt ud kørende:)
må jeg se jeres setup og akvarier så jeg kan få lidt inspiration mvh
Deniz
Deniz
Re: ny reol og må jeg se jeres setup :)
Ser godt ud..
Men Mangler du ikke 7 Akvarier på den
Her er mine sæt op..
Skal lige siges til mit forsvar, der rodder pga. jeg er ved at bygge køkken..
Men Mangler du ikke 7 Akvarier på den
Her er mine sæt op..
Skal lige siges til mit forsvar, der rodder pga. jeg er ved at bygge køkken..
-
- Site Admin
ser sku godt ud kylmann
jeg har faktisk 3 54 liter som jeg kan sætte på reolen,så skal jeg bare finde ud af om jeg vil have 25l på toppen eller 54 liters,men vis det er 54l så mangler jeg 3 akvarier ogr vis det er 25 liter ved jeg ikke lige hvor mange der kan stå men den må jeg lige tænke over
ellers bliver der plads til en omgang spændene nye rejer men hvilke aner jeg ikke endnu,kom ENDELIG MED BUD
jeg har faktisk 3 54 liter som jeg kan sætte på reolen,så skal jeg bare finde ud af om jeg vil have 25l på toppen eller 54 liters,men vis det er 54l så mangler jeg 3 akvarier ogr vis det er 25 liter ved jeg ikke lige hvor mange der kan stå men den må jeg lige tænke over
ellers bliver der plads til en omgang spændene nye rejer men hvilke aner jeg ikke endnu,kom ENDELIG MED BUD
mvh
Deniz
Deniz
Har stadig min harald nyborg reol. Akvarierne er præget af rødder og mos og lidt planter, og sten, og blade.. Forsøger at holde det simpelt, men lykkedes ikke altid.
Og så ellers godt med yngel for tiden
Og så ellers godt med yngel for tiden
- Attachments
-
- IMG_1368 (710x1024).jpg (377.73 KiB) Viewed 10217 times
-
- IMG_1369 (1024x755).jpg (395.43 KiB) Viewed 10217 times
-
- IMG_1370 (1024x748).jpg (369.11 KiB) Viewed 10217 times
-
- Site Admin
det ser super fint ud smedn kan godt lide din stil med at det ligner landskabet forsætter over i det andet akvarie.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
hehe smedn just do it som nike siger det også bare op på hoveddøren med det klistermærke så folk kan se her skal de ikke ind
måske er jeg en dårlig indflydelse så du giver bare mig skylden når du for ballade
måske er jeg en dårlig indflydelse så du giver bare mig skylden når du for ballade
mvh
Deniz
Deniz
Ser godt ud derude.
Jeg kan desværre ikke få et ordentligt billede af mine reoler. Der er 80 cm mellem dem, i et rum på 2-3 m2. Det her er det bedste jeg kan gøre:
Jeg kan desværre ikke få et ordentligt billede af mine reoler. Der er 80 cm mellem dem, i et rum på 2-3 m2. Det her er det bedste jeg kan gøre:
Mvh
Carsten
Carsten
Hvad er det for led strimler du har sat op??
Har forsøgt med nogle 5730 smd bånd(den kraftigste diode) men selv med 5 meter over hver stribe akvarie, så det ud som en lille cykellygte over akvarierne
Har forsøgt med nogle 5730 smd bånd(den kraftigste diode) men selv med 5 meter over hver stribe akvarie, så det ud som en lille cykellygte over akvarierne