Hjemmelavet baggrund i MakeMake ?

Bundlag, træ, planter, sten
Post Reply
SusSkovgaard
Rejefreak
Rejefreak
Lokation.: Holbæk

Hjemmelavet baggrund i MakeMake ?

Post by SusSkovgaard »

Hej :)

Jeg ville høre jer ad om her er nogen der har erfaring omkring brugen af makemake sager sammen med rejer :)

Jeg har overvejet at lave en baggrund i flamingo og MakeMake ( det som de også bruger i danmarks akvarie til nogen ting)

og ville derfor gerne vide om her er nogen der kan fortælle enten godt eller skidt omkring dette og så evt. sammen med crystal rejer ?

Gerne om nogen der har anvent make make sammen med deres mere sarte rejer.

Til dem der ikke ved hvad make make er :

http://www.makemake.dk/default.asp?menu=2

MVRH
Sus

PS : Tjek lige den her basse ud : http://www.makemake.dk/billeder/sa3.jpg

MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus

SusSkovgaard
Rejefreak
Rejefreak

Re: Hjemmelavet baggrund i MakeMake ?

Post by SusSkovgaard »

Seriøst :? Er her ingen der ved det ???? :shock: :?:

Sus

Jonas
Rejefreak
Rejefreak

Post by Jonas »

Kender ikke produktet og har ikke set andre brugere her på forum med sådanne baggrunde...men ser da bestemt spændende ud.
Om det er farligt for rejer eller ej skal være usagt.
Kunne være man skulle overtale konen til at få lavet et nyt havelandskab med et lille koi bassin...
http://www.makemake.dk/default.asp?menu=146

SusSkovgaard
Rejefreak
Rejefreak

Post by SusSkovgaard »

Jonas wrote:Kender ikke produktet og har ikke set andre brugere her på forum med sådanne baggrunde...men ser da bestemt spændende ud.
Om det er farligt for rejer eller ej skal være usagt.
Kunne være man skulle overtale konen til at få lavet et nyt havelandskab med et lille koi bassin...
http://www.makemake.dk/default.asp?menu=146

Ja det er super flot :) Tænk sig i USA hos dem der kan betale har de bygget en skald op på et helt hus i make make der får det til at se ud som om det er en gammel borg :shock: det er bare så flot

Sus

SusSkovgaard
Rejefreak
Rejefreak

Post by SusSkovgaard »

Nåh...men så må jeg jo være test person....

jeg laver i denne weekend baggrund og dimser lader det tørre og farver det. ladder dette tørre og burde være klar til at teste på RCS om 14 dage...

Hm...nåh sådan må det jo være.... :) blir det godt...opretter jeg en webshop ;)

Sus

kejak
Rejebegynder
Rejebegynder

Post by kejak »

Jeg tror ikke det noget problem, der kan da være fisk i når man har lavet en makemake baggrund så hvorfor skulle rejer ikke klare den :?:

SIGNATURES ARE STUPID

SusSkovgaard
Rejefreak
Rejefreak

Post by SusSkovgaard »

kejak wrote:Jeg tror ikke det noget problem, der kan da være fisk i når man har lavet en makemake baggrund så hvorfor skulle rejer ikke klare den :?:
Tjo altså jeg tænker jo lidt på det er et beton product og sådan noget crystal rejer jo er lidt følsomme ligesom rød neon fisk, har ikke set make make og rød neon sammen feks. men sådan noget som cichlider ja de kan jo også næsten overleve i hvad som helst. Og måske det samme med RCS men det må jo komme and på en prøve....dekorationen er tør, test akvarie er valgt og 3 RCS er blevet udvalgt 1 han og 2 hunner

Nu skal det så males i morgen og tørre yderligt 24 timer...så vil jeg for en sikkerheds skyld lade dem savle i 20 l vand af 3 omgange i en spand før jeg sætter det ned i akvariet...går det godt...poster jeg billeder ;)

Sus

Post Reply