filter til 40 l. sulawssi

Pumpe, filter, lys, akvarie
mich
Rejefreak
Rejefreak
Lokation.: Ølstykke/Sjælland

Re: filter til 40 l. sulawssi

Post by mich »

Nice2one wrote:
mich wrote:det var 69,- (men vogt dig lige.. ) der er også nogen der er mærket til 89,- ! - skulle købe noget kattemad idag så jeg tjekket lige ;)
Okay heldigvis fik jeg dem som var mærket til 69 ;) var lige forbi i dag ;) må indrømme at Bonni i stenløse var det sidste sted jeg havde regnet med at købe noget til rejer ;)

Men takker for hjælpen, så er luft filterne på plads :)
Det var da så lidt :) - men generelt syntes jeg pris niveauet er lidt højt, men enkelte gode tilbud er der da. Du må lige smide et billedet op når det er færdigt ;)

Hvor stort er akv. du er ved at indrette? og hvad skal der gå i?

Mvh. Mich

Nice2one
Rejebegynder
Rejebegynder

Post by Nice2one »

Ja det kan vi hurtigt blive enig om, har lidt problemer med de to ældre herre der er dernede. De er en anelse for smarte til mig ;) Men anyway så er forretningen også faldet lidt af på den, syntes mange af fiskene er sløje at kigge på.

Ahh mangler desværre en del endnu, plus jeg afventer svar fra Aquamoos.de, så jeg kan få bestilt de sidste ting :(

Jeg kan lige skrive lidt mere om min plan, under "Mig og mine rejer" :) så jeg ikke ødelægger denne tråd alt for meget! :?

viewtopic.php?f=47&t=366

Mvh Keen

dyrholm
Rejeyngel
Rejeyngel
Lokation.: holstebro

Post by dyrholm »

jonas, nej det er ikke helt klar endnu men det går fremad.

jeg skal lige have lidt merer opbygning og så havde jeg ikke de filter liggende som jeg trode, men de skulle værer på vej nu.

vandværdierne er vist også ved at værer der, så regner med at skal bruge lidt af min ferie på at finde rejer og snegle.
til bundlag har jeg brugt sand.

dyrholm
Rejeyngel
Rejeyngel

Post by dyrholm »

sommer 2012 030.JPG
sommer 2012 030.JPG (146.48 KiB) Viewed 7927 times
her er så lige et billede af akvariet, vil gerne hører jeres mening og ider, mens der stadig kan laves om i det.

dyrholm
Rejeyngel
Rejeyngel

Post by dyrholm »

udover det der er i akvariet pt. kommer der en rod i og lidt blade.

Jonas
Rejefreak
Rejefreak

Post by Jonas »

Måske lidt flere sten/klipper, så der er flere gemmesteder for rejerne og det ikke ser så bart ud til højre, men måske der, hvor du har planlagt din rod?

dyrholm
Rejeyngel
Rejeyngel

Post by dyrholm »

Ja jeg regner med at roden skal ligge til højer, og alt efter størrelse vil der komme flerer sten. Så vil den ene filter heller ikke været så tydlig. Bag de nuværende sten ligger der også en reje/smalle hule.

Post Reply