Lumi q nano akvarie
Lumi q nano akvarie
Hej ! Er der nogen som har erfaring med Lumi q serien ? Overvejer at købe et baby Lumi q altså 8,5L. Skal kun have nogle Blue Bolt rejre gående i det. Tænker også at Lumi q 2 er et bedre køb, men det er dyrere. Hilsen Bent Andersen.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Lumi q nano akvarie
hahaha det var da det sygeste akvarie jeg længe har set,hvad skal man med en iphone oplader og højtaler i sit akvarie hahahahhahah god griner
vis du skal holde bluebolt skal du nok havde et større akvarie så du kan holde dine vandværdier stabile,da det er meget svært at holde taiwan bees i et lille akvarie.
har du holdt rejer før?
vis du skal holde bluebolt skal du nok havde et større akvarie så du kan holde dine vandværdier stabile,da det er meget svært at holde taiwan bees i et lille akvarie.
har du holdt rejer før?
mvh
Deniz
Deniz
Hej. Jeg har holdt rejer i flere år dog mest neo caridina arter. Prøvede snow white for år tilbage døde af nogle blade jeg købte i Plantorama Sønderborg. Så blev det til en pause i et års tid. Har nu crs og snow white Blue Bolt og nogle tibee rejer. Lumi q fåes også i 17 l og 30 l det var et af disse jeg regnede med at købe.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
når men så har du styr på det.
og det ville ihvertfald lettere for dig at holde stabile vandværdier i de større akvarier jeg ville nok vælge det største.
det var en nice lille collection du har der af rejer kan vi få nogle billeder eller video
har du fået yngel på bluebolts endnu
og det ville ihvertfald lettere for dig at holde stabile vandværdier i de større akvarier jeg ville nok vælge det største.
det var en nice lille collection du har der af rejer kan vi få nogle billeder eller video
har du fået yngel på bluebolts endnu
mvh
Deniz
Deniz
Hej. Nej ikke noget yngel på Blue bolt endnu, de er ikke store nok endnu. Jeg har valgt at købe et Fluval edge 23l med led belysning istedet for. Jeg var ikke helt med på moden, jeg var ikke klar over at der var kommet et med ordenlig led belysning. Det er et fedt akvarie og sikkert et bedre køb end Lumi q akvarierne. Venlig hilsen Bent.