Orange Rili Han??
-
- Rejefreak
- Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd
Orange Rili Han??
Hejsa Rejepeeps
Har været ved at selektere i min stamme. Den reje på billedet formoder jeg er en han, men er ikke sikker. Den er en rigtig god repræcentant for hvordan jeg vil ha mønsret på mine rejer til at se ud og også den eneste (formodet) han i mit akvarie som jeg 100% vil bruge. Problemet er bare at jeg ikke er sikker.
Jeg er tror dog at det er en han, men vil gerne lige have jeres mening med for at være sikker på jeg ikke fjerner alle hanner i min stamme Har nemlig kun 1 ud over den på billedet, som ikke er fuldvoksen, men ligner en han- Den kan jeg også bruge.
Den har ikke det der hvid/gullige noget på ryggen som jeg har lært er kendetegnet ved mine hunner.
Har været ved at selektere i min stamme. Den reje på billedet formoder jeg er en han, men er ikke sikker. Den er en rigtig god repræcentant for hvordan jeg vil ha mønsret på mine rejer til at se ud og også den eneste (formodet) han i mit akvarie som jeg 100% vil bruge. Problemet er bare at jeg ikke er sikker.
Jeg er tror dog at det er en han, men vil gerne lige have jeres mening med for at være sikker på jeg ikke fjerner alle hanner i min stamme Har nemlig kun 1 ud over den på billedet, som ikke er fuldvoksen, men ligner en han- Den kan jeg også bruge.
Den har ikke det der hvid/gullige noget på ryggen som jeg har lært er kendetegnet ved mine hunner.
- Attachments
-
- Mulig Han-Rili.jpg (263.33 KiB) Viewed 9463 times
Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår
-
- Rejefreak
Re: Orange Rili Han??
Ved ikke om den er fuldvoksen. Altså den har stort set samme størrelse som mine hunner.tove wrote:Hvis det er en fuldvoksen reje ligner det er han
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
den hun der står inde på midten kommer til at give flot orange farve til sit yngel
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejefreak
Det tror jeg du bar helt ret i er i hvert fald planen. Hun har sådan lidt rødlige nuancer! Som vil gå godt til ynglen tror jeg. Desværre går hun ikke med æg pt, men det er der 4 andre der gør, hvoraf 3 af dem har mønstret med sigmonjak2444 wrote:den hun der står inde på midten kommer til at give flot orange farve til sit yngel
-
- Site Admin
-
- Rejefreak
Så har hun sgu gået med æg nogle dage! HÅber der kommer nogle flotte orange rili børn ud f hende Hun har jo i hvert fald farven med sig. Satser på det ikke er en lømmel af en bleg han der har været på færre
-
- Site Admin
-
- Rejefreak
Jepper. Hun har gået meget længere tid med dem end jeg først havde spottet. Måske hun har haft gemt sig. Der er sorte prikker i æggene og der ligner at der mangler nogle - så hun har temmelig sikkert allerede smidt nogleJonas wrote:Tillykke...så er det bare at vente