SÅ blev det endelig min tur!
SÅ blev det endelig min tur!
Det tog kun 3,5 måneder, men nu er min flotteste Taiwan bee med æg! En Blue Bolt, og jeg er ret sikker på at faderen også er en Taiwan, formentlig King Kong, da mine Mischlinger, efter hvad jeg tror, ikke er helt store nok endnu. Alternativet er at det er en Blue Bolt der er faderen. Det bliver super spændende. Hun har været meget væk den sidste uge, hvilket hun bestemt ikke plejer, og det har undret mig en del. Hun har også tabt enormt meget af sin farve, er dette normalt når de går med æg?
Re: SÅ blev det endelig min tur!
Tillykke med æggene
Det er ikke uanmindeligt, at den mister farven i starten.
Ofte kommer farven dog igen i slutningen af "perioden" inden næste skalskift.
Det er ikke uanmindeligt, at den mister farven i starten.
Ofte kommer farven dog igen i slutningen af "perioden" inden næste skalskift.
Tak for det Jonas Dejligt at høre at farven kan komme igen, hun er normalt meget kraftig blå. Er det en 30 dage de går, før de slipper æggene?
Jeg skal have et eller andet som jeg kan sætte over min spandpumpes indtag, er der nogle der har nogle gode ideer? Vil jo ikke risikerer de små rejer bliver suget ind :/
Jeg skal have et eller andet som jeg kan sætte over min spandpumpes indtag, er der nogle der har nogle gode ideer? Vil jo ikke risikerer de små rejer bliver suget ind :/
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
tillykke nadia bliver spændene at se hvad der kommer ud af dem.
mvh
Deniz
Deniz
Tusinde tak Jeg har dog lige fundet ud af, at jeg nok har planaria i akvariet. Hvad er det lige jeg kan gøre ved det, uden at det skader rejerne? :/
Her er en lille film hvor man kan se hende med æg. En af de to hanner der er med, er jeg ret sikker på er faderen:
http://www.youtube.com/watch?v=0ekAXgc- ... e=youtu.be
Her er en lille film hvor man kan se hende med æg. En af de to hanner der er med, er jeg ret sikker på er faderen:
http://www.youtube.com/watch?v=0ekAXgc- ... e=youtu.be
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre