TiBee projekt nr. 2
Re: TiBee projekt nr. 2
Og her lige pet ar nye billede af min en TiBee, som har et ret specielt mønster. Ville være rart at kunne forbedre den hvide farve eller overføre de sorte rygstriber til nogle blaue mosura rejer...forhåbentlig vokser den sig stor, så den kan indgå i lidt selekteret avl fremadrettet.
og her lidt nye billeder...der kommer godt nok meget forskelligt ud af disse TiBee
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
ja det er helt vild hvor mange varianter du for ud af dit projekt,især den sorte reje på det sidste billed den ser for vildt ud i den armor eller panser.
mvh
Deniz
Deniz
Her er en lille update fra mit 20L TaiTiBee....rejerne blive større og større.
De har selskab et en lille gruppe Taiwan.
https://www.youtube.com/watch?v=ATNPLrRvm4M&list=UUJ3vc4j465j5LG9Jm1khvjg
De har selskab et en lille gruppe Taiwan.
https://www.youtube.com/watch?v=ATNPLrRvm4M&list=UUJ3vc4j465j5LG9Jm1khvjg
Jeg synes din ældre Ti Bee han er super flot, da jeg godt kan lide han ligner en tiger reje
Så er der lige et par ny billeder igen.
Flere interessant rejer, som er værd at arbejdere videre med.
En lille rød fætter med orange øjne har også fundet vej til lidt foder her.
Skal blive spændende at se om den beholder den rødlige farve som voksen.
Flere interessant rejer, som er værd at arbejdere videre med.
En lille rød fætter med orange øjne har også fundet vej til lidt foder her.
Skal blive spændende at se om den beholder den rødlige farve som voksen.
En lille update...
Nu er der 2 hunner fra mit 20L med TaiTiBee F1, der går med æg. De kan være parret med enten F1 TaiTiBee eller Taiwan Bee.
De 2 hunner er sorteret fra og går nu i sit eget 20L.
Der går en ca. 20-25 rejer i akvariet med TaiTiBee, så mon ikke der de næste par måneder kommer lidt flere ægbærende hunner
Nu er der 2 hunner fra mit 20L med TaiTiBee F1, der går med æg. De kan være parret med enten F1 TaiTiBee eller Taiwan Bee.
De 2 hunner er sorteret fra og går nu i sit eget 20L.
Der går en ca. 20-25 rejer i akvariet med TaiTiBee, så mon ikke der de næste par måneder kommer lidt flere ægbærende hunner
Hvis du nu har frembragt nogle eksemplarer, som ligner hinanden, og er rigtig smukke, som nogle af du har på billederne er, kan man så låse aftegninger og farve, eller bliver afkommet bredt på disse?