golden tiger x crs
-
- Rejefreak
- Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd
Re: golden tiger x crs
fedt projekt Deniz. Er det et du stadig har gang i?
Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
will do synes dog ikke jeg har lagt kameraet væk men kunne godt tænke mig et ordentligt kamera så vi rigtig kan nye rejerne men er stadig i fuld krig med mine små krydsninger
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejefreak
vi vil se billeder Deniz. NUmonjak2444 wrote:will do synes dog ikke jeg har lagt kameraet væk men kunne godt tænke mig et ordentligt kamera så vi rigtig kan nye rejerne men er stadig i fuld krig med mine små krydsninger
-
- Site Admin
uha så er der gruppepres på når men her kommer lidt goodies som lovet
https://www.youtube.com/watch?v=zC8Ft98oFN8
det første billed er ikke det bedste men lidt svært når rejen er på farten men spændene er det med de røde af dem,har vel spotted en 4-5 stykker af dem.så de kan få deres eget akvarie.
https://www.youtube.com/watch?v=zC8Ft98oFN8
det første billed er ikke det bedste men lidt svært når rejen er på farten men spændene er det med de røde af dem,har vel spotted en 4-5 stykker af dem.så de kan få deres eget akvarie.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
-
- Rejefreak
De ser flotte ud
Kan se det varierer lidt i farverne. Det ligner du har nogle som er meget røde og så nogle hvor man ikke kan se så meget rød - er de så mere gul/orange?
De hedder vel stadig Tibees? Selvom det er Tangerine
Kan se det varierer lidt i farverne. Det ligner du har nogle som er meget røde og så nogle hvor man ikke kan se så meget rød - er de så mere gul/orange?
De hedder vel stadig Tibees? Selvom det er Tangerine
-
- Site Admin
mage tak dorthe
ja de røde af dem er dem jeg skal yngle videre på så jeg kan få dem mere røde også nogle flotte hvide striber på ryggen som går på tværs.og der er mange af dem der er gul og orange jeg har så mange forskellige så når jeg skal selektere puha så kommer jeg til at bruge noget plads.
jeg kalder dem bare crs x golden tiger for ved faktisk ikke hvad de kalder dem
ja de røde af dem er dem jeg skal yngle videre på så jeg kan få dem mere røde også nogle flotte hvide striber på ryggen som går på tværs.og der er mange af dem der er gul og orange jeg har så mange forskellige så når jeg skal selektere puha så kommer jeg til at bruge noget plads.
jeg kalder dem bare crs x golden tiger for ved faktisk ikke hvad de kalder dem
mvh
Deniz
Deniz