Farve på æg
Farve på æg
Er der nogen som ved om farven på æggene har nogen betydning eller er det bare sådan det er
Hold en god tone det er musik i ørene
Re: Farve på æg
Nu er æg et vidt begreb , der er jo mange slags æg , lige fra reje æg til spejl æg du må nok forklar spørgsmålet bedre
Ja da dette ikke er et mad forum kan du vel gætte men hvis samme slag rejer render rundt med fx hvide æg og andre sorte
Damn, kunne ellers godt spise en god rejemad , Har et Akvarie med rejer og brøndkarse, netop til en god rejemad i en fart .simming wrote:Ja da dette ikke er et mad forum kan du vel gætte men hvis samme slag rejer render rundt med fx hvide æg og andre sorte
Spøg til side, som jeg har forstået det, er det bare en af de små ting som man ikke helt forstår, men nogle har gule æg, andre grønne æg, og på trods af dette kommer der ens yngel ud af æggene.
Jeg har under alle omstændigheder ikke set noget om forskelle på yngel baseret på farven af æggene, men ret mig endeligt hvis jeg tager fejl.
Last edited by Aquahorti on 23 Nov 2016, 20:11, edited 1 time in total.
Hvis æggene har forskellig farve vil jeg tror der er fordi det er forskellige stadier i udviklingen .simming wrote:Ja da dette ikke er et mad forum kan du vel gætte men hvis samme slag rejer render rundt med fx hvide æg og andre sorte
Det er jo spændende læsning men det var jo nok ikke derfor jeg startede denne tråd
Ok men hvilken farve er så start og hvordan hænger udviklingen sammen
Det har jeg også læst, har aldrig observeret det, så det rigtige spørgsmål er derfor nok hvilke omstændigheder gør at spørgsmålet er kommer op?Bjarne wrote:Hvis æggene har forskellig farve vil jeg tror der er fordi det er forskellige stadier i udviklingen .simming wrote:Ja da dette ikke er et mad forum kan du vel gætte men hvis samme slag rejer render rundt med fx hvide æg og andre sorte
Det er jo så fordi jeg kan jo se at mine rejer går med æg som har forskellige farver selvom det er samme reje,og der er ikke krydset på dem
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre