Kunne godt tænke mig at se Jeres forskellige moss-varianter i Jeres rejebaljer.
Tillige hvilken variant, som Jeres rejer synes bedst om at færdes i.
Hvilken moss foretrækker I ?
Re: Hvilken moss foretrækker I ?
stortset alle mine rejer elsker at lege i mit christmas moss og det vokser helt sindssygt ved mig !
det samme meed weeping moss
det samme meed weeping moss
-
- Rejeyngel
Mine rejer er vild med de meste mos men desværre så vokser kun javamos rigtigt godt hos mig men måske skulle man prøve med noget kvalitets mos fremfor det fra ebay, derudover så er mine rejer helt vilde med moskugler men det er vel fælles for de flest.
mvh Jens
mvh Jens
Ja, det kunne da godt være, at du skulle prøve det.
Har du ivørigt fået indkørt nogle flere akvarier...var det ikke noget med, at du i sommers skulle til at udvide med nye baljer?
Har du ivørigt fået indkørt nogle flere akvarier...var det ikke noget med, at du i sommers skulle til at udvide med nye baljer?
-
- Rejeyngel
Hej Jonas
Jo jeg skal udvide og det er jeg så igang med at finde penge til nu, akvarierne er købt og så venter jeg lige til efter jul og nytår og så skal jeg igang, så det skal nok blive godt men ting tager tid når man laver det hele selv.
mvh jens
Jo jeg skal udvide og det er jeg så igang med at finde penge til nu, akvarierne er købt og så venter jeg lige til efter jul og nytår og så skal jeg igang, så det skal nok blive godt men ting tager tid når man laver det hele selv.
mvh jens
Ja, det er klart. Men jo også hyggeligt at lave det hele selv, hvis det er muligt.