En rejse begynder...
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: En rejse begynder...
Det skulle der gerne, de store nærmer sig 3mm og jeg ser oftere og oftere unger...monjak2444 wrote:så burde der være flere gemt af vejen tillykke med dem.
Den sorte bund gør det ikke nemt
-
- Site Admin
jep jeg har hældt lidt hvidt sand ned til mine blue dream så jeg kan selektere dem bedre for umuligt på sort sandbund.
mvh
Deniz
Deniz
Jeg fandt desværre en død tiger med bær den anden dag...
Men heldigvis fandt jeg også 2 levende med læs, så der skal nok komme familieforøgelse
Men heldigvis fandt jeg også 2 levende med læs, så der skal nok komme familieforøgelse
-
- Site Admin
næste gang vis det sker du finder en død hun med æg så må du for fat i en egg cubator hedder de vist,også pille æggende ud af hunnen og op i egg cubatoren,man kan lave dem selv og man kan købe færdig lavet hos taipan shrimp
mvh
Deniz
Deniz
Det skal jeg da ha læst op påmonjak2444 wrote:næste gang vis det sker du finder en død hun med æg så må du for fat i en egg cubator hedder de vist,også pille æggende ud af hunnen og op i egg cubatoren,man kan lave dem selv og man kan købe færdig lavet hos taipan shrimp
Mange tak
-
- Site Admin
det var da så lidt eventuelt søg på youtuben der er masser af videoer af dem.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
Ja det lader det til, så er det bare at nyde detmonjak2444 wrote:sådan tillykke med dem så er der styr på akvariet