Jeg ved godt at det hedder vis dit akvarium, men jeg havde nu sådan set tænkt mig, at vise mit setop...
Min pt. store reol indeholder 9 x 40 L de 2 øverste er delte, og der har jeg rejer.
Her ses de øverste rækker...
Og her opdelingen...
Og lige et lille skud af Sakura afdelingen.
Den lille reol 4 x 56 + 1 x 112 + 2 x 30 øverst
Setup.....
Re: Setop.....
Max billeder var så altså 5...
Nå men lige et sidste billede af det der nok bliver reje reolen, øverst skal der stå en del 40 L, derefter skal der stå 3 x 12 L, så skal der bygges 2 flade 30 L til de næste par hylder...he he måske bestemmer jeg mig for aldrig at få spisende gæster, så ryger bordet, og der er plads til en mere. Nåå ja, jeg bor i en lille lejlighed, så har desværre ikke mere plads..
Flemming
Nå men lige et sidste billede af det der nok bliver reje reolen, øverst skal der stå en del 40 L, derefter skal der stå 3 x 12 L, så skal der bygges 2 flade 30 L til de næste par hylder...he he måske bestemmer jeg mig for aldrig at få spisende gæster, så ryger bordet, og der er plads til en mere. Nåå ja, jeg bor i en lille lejlighed, så har desværre ikke mere plads..
Flemming
Re: Setup.....
Jeg skal lige have skydelågerne malet, men det bliver engang her til sommer, når jeg kan stå udenfor med det....Jeg har 12 akvarier til den, men det er ikke nemt, at holde varmen i de nederste.
Flemming
Flemming