Så har man set det med...
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Så har man set det med...
Muligt den er flot....men 550 euro.....nej vel ?
I så fald kan jeg sælge en sort pinto til 326 euro...hvis nogen er interesseret...
Hvis man giver rejen dårlige forhold kan det være, at den bliver blå med tiden
I så fald kan jeg sælge en sort pinto til 326 euro...hvis nogen er interesseret...
Hvis man giver rejen dårlige forhold kan det være, at den bliver blå med tiden
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Jeg kender en Tysk opdrætter der har problemer med at flere af hans Taiwan rejer bliver blå i stedet for sorte. Til de priser ville jeg nok ikke se det som et problem Der er på nuværende tidspunkt ikke nogen der er kommet med en forklaring på hvorfor det sker.....
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
derfor kan den stadig være flot,men 550euro ville jeg aldrig gir.
og er du gal et luxus problem han har den avler lol.
og er du gal et luxus problem han har den avler lol.
mvh
Deniz
Deniz
Mon ikke det bare er dårlig farve pigmentering...lidt ligesom blue shadow mosura....blå panda...???Henrik_Hundslev wrote:Jeg kender en Tysk opdrætter der har problemer med at flere af hans Taiwan rejer bliver blå i stedet for sorte. Til de priser ville jeg nok ikke se det som et problem Der er på nuværende tidspunkt ikke nogen der er kommet med en forklaring på hvorfor det sker.....
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Du har sikkert ret jonas..... har du en ide om hvorfor det sker?Jonas wrote:Mon ikke det bare er dårlig farve pigmentering...lidt ligesom blue shadow mosura....blå panda...???Henrik_Hundslev wrote:Jeg kender en Tysk opdrætter der har problemer med at flere af hans Taiwan rejer bliver blå i stedet for sorte. Til de priser ville jeg nok ikke se det som et problem Der er på nuværende tidspunkt ikke nogen der er kommet med en forklaring på hvorfor det sker.....
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
-
- Rejefreak
Super flot KK multistripe, øh!! Pinto .
Dyr!!, men piv fræk!..
Dyr!!, men piv fræk!..
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
Så er rejen ikke længere til salg...
550 euro....øhh...bare rolig...den er efter sigende ikke blevet solgt, men annoncen blot fjernen
550 euro....øhh...bare rolig...den er efter sigende ikke blevet solgt, men annoncen blot fjernen