Kan ikke se video mv. Hjælp
-
- Rejeyngel
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Kan ikke se video mv. Hjælp
så skal du nok lige have fat i noget kundeservice så de kan hjælpe dig med det problem.ellers skriv til apple eller ring til dem.
det kan ikke være rigtigt at i ikke kan se videoer på den.
det kan ikke være rigtigt at i ikke kan se videoer på den.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
-
- Site Admin
-
- Rejeyngel
Nej. Har forsøgt at goggle mig frem til svar, downloadet Quick player, mv. Så næste skridt er vel at kontakte dem.
-
- Site Admin
tror ikke quicktime hjælper det har ikke noget med youtube at gøre,kan man instalere java på ipaden.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
Nej det fandt jeg også ud af. Man kan ikke installerer java så vidt jeg ved.
Du har ikke på en eller anden måde fået installeret eller aktiveret en "pop up blocker" så den tror
det er et pop up billede der starter når du vil se et videolink.?
Har du Youtube app'n installeret.?
Har lidt svært ved lige at gennemskue hvad der er galt, jeg har som sagt ingen problemer med at se videoklippene
på min Ipad, og jeg har ikke lavet en masse fixfaxerier i opsætningen, den er som jeg købte den, blot løbende
opdateret når der har været noget at opdatere.
/ John
det er et pop up billede der starter når du vil se et videolink.?
Har du Youtube app'n installeret.?
Har lidt svært ved lige at gennemskue hvad der er galt, jeg har som sagt ingen problemer med at se videoklippene
på min Ipad, og jeg har ikke lavet en masse fixfaxerier i opsætningen, den er som jeg købte den, blot løbende
opdateret når der har været noget at opdatere.
/ John
-
- Rejeyngel
Hm.. Nej ikke hvad jeg ved af ! Det mærkelige er jo, at enkelte gange kan jeg se videoer på rejeforummet,men for det meste ikke. De kommer frem som en sort kasse, men forsvinder lige så hurtigt igen.
Jeg har indstillet you tube apps, som i øvrigt virker upåklageligt. Problemet synes at opstå på akvarie siden, rejeforum mv.
Min ipad er løbende opdateret mv.
Jeg downloadet en apps. Som hedder virtuel browser, betalte 39 kr. Herfor. Den vil gerneafspille, men hele platformen virker mærkeligt,den hakker, svært at strolle ned osv.
Jeg fatter det simpelt hen ikke, har også forsøgt at gendanne mv.
Jeg tror jeg prøver at kontakte appel i morgen, måske har de en løsning. Det er især mærkeligt, idet du beskriver, ingen problemer at have.
Mvh
Lars
Jeg har indstillet you tube apps, som i øvrigt virker upåklageligt. Problemet synes at opstå på akvarie siden, rejeforum mv.
Min ipad er løbende opdateret mv.
Jeg downloadet en apps. Som hedder virtuel browser, betalte 39 kr. Herfor. Den vil gerneafspille, men hele platformen virker mærkeligt,den hakker, svært at strolle ned osv.
Jeg fatter det simpelt hen ikke, har også forsøgt at gendanne mv.
Jeg tror jeg prøver at kontakte appel i morgen, måske har de en løsning. Det er især mærkeligt, idet du beskriver, ingen problemer at have.
Mvh
Lars