Kan ikke se video mv. Hjælp
-
- Rejeyngel
Kan ikke se video mv. Hjælp
Hej
Jeg bruger en ipad 3, men har problemer med at se video. Siden er blank, hvis jeg toucher på skærmen ser jeg kort rammen fra oploudet video, men den forsvinder ligeså hurtigt igen. Nogle gange kan jeg starte videoen, men kun med lyd på !
Ipad er selvfølgelig opdateret mv.
Jeg håber nogen kan hjælpe, da det er s....... Irriterende ikke kunne se video mv.
På forhånd tak
Mvh
Lars
Jeg bruger en ipad 3, men har problemer med at se video. Siden er blank, hvis jeg toucher på skærmen ser jeg kort rammen fra oploudet video, men den forsvinder ligeså hurtigt igen. Nogle gange kan jeg starte videoen, men kun med lyd på !
Ipad er selvfølgelig opdateret mv.
Jeg håber nogen kan hjælpe, da det er s....... Irriterende ikke kunne se video mv.
På forhånd tak
Mvh
Lars
-
- Rejeyngel
Re: Kan ikke se video mv. Hjælp
Jeg i øvrigt ingen problemer med at se billeder, der er kun video der driller !
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
kan det være fordi du mangler en updatering på java eller flash ved ikke om ipad køre med det.
jeg har ikke noget problem med at ser videor direkte fra browseren på min iphone 4s.
jeg lagde mærke til at da jeg opdateret min iphone var der ikke nogen youtube app med så vis den er helt gal på den prøv at installere youtube app for at se om det virker.
jeg har ikke noget problem med at ser videor direkte fra browseren på min iphone 4s.
jeg lagde mærke til at da jeg opdateret min iphone var der ikke nogen youtube app med så vis den er helt gal på den prøv at installere youtube app for at se om det virker.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
Tak for dit svar.
Nej appel bruger ikke Flach. Har lige loudet you tube app ned, men samme problem.
Jeg forsøgte også på kones ipad, hvor jeg røg ind i samme problemstilling. Gad vide om der er indstillinger ift hjemmesiden.
Er der andre som bruger appel produkter som har. Samme problemstilling !! Altså problemer ift at se video, som beskrevet kommer der en sort ramme frem et spitsekund og efterfølgende er siden blank ?
Nej appel bruger ikke Flach. Har lige loudet you tube app ned, men samme problem.
Jeg forsøgte også på kones ipad, hvor jeg røg ind i samme problemstilling. Gad vide om der er indstillinger ift hjemmesiden.
Er der andre som bruger appel produkter som har. Samme problemstilling !! Altså problemer ift at se video, som beskrevet kommer der en sort ramme frem et spitsekund og efterfølgende er siden blank ?
-
- Rejeyngel
Mærkeligt har også lige prøves via min iPhone 4
Ingen problemer. Så det lader til "kun" at være når man bruger ipad
Andre som har samme oplevelse !
Kan det have noget at gøre med siden !
Ingen problemer. Så det lader til "kun" at være når man bruger ipad
Andre som har samme oplevelse !
Kan det have noget at gøre med siden !
-
- Site Admin
hvad med på akvariesiden prøv der om den gør det samme,men det lyder underligt.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
-
- Site Admin
-
- Rejeyngel
-
- Rejeyngel