hader vinter !
hader vinter !
Det er da mega nedern man ikke kan bestille rejer hjem nu når det er så koldt og at forhandlerne ikke rigtig har noget på lager
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: hader vinter !
ja det er lidt nederen ellers kan man få det sendt express men det koster osse.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
selvfølgelig det er en risiko man tager men jeg har lige modtaget taiwan bees fra garnellen-tom af og hr osse modtaget lidt fra rendo af alt var i live og det var i starten af den her måned.
men skriv med dem og hør om det kan lade sig gøre,det kommer os an på vejret i tyskland.
og vis det er læg en ekstra heatpack på din ordre.
men skriv med dem og hør om det kan lade sig gøre,det kommer os an på vejret i tyskland.
og vis det er læg en ekstra heatpack på din ordre.
mvh
Deniz
Deniz
Hvordan ser det ud mht. at få rejer fra Sverige af. ?
Jeg kender overhovedet ikke hverken udbud eller prisniveau hinsidan, men det ville jo være lidt nemmere & kortere
transporttid for jer på djævleøen.
/ John
Jeg kender overhovedet ikke hverken udbud eller prisniveau hinsidan, men det ville jo være lidt nemmere & kortere
transporttid for jer på djævleøen.
/ John
-
- Site Admin
lidt blandet exstreme kk bb rw rr og lidt gule og 3 monster rejer som var brunget tilbage i live.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
hvad skal du bestille,og kan godt se at sortimenten ser lidt tørt ud rundt omkring.
mvh
Deniz
Deniz
Mon ikke der er mange, som har deres beholdninger af rejer med til Hannover messen her i weekenden...
Gad godt have været et smut forbi...
Gad godt have været et smut forbi...