Laver lige en tråd hvor jeg opdatere diverse igangværende og kommende projekter...
Hvis der er nogle herinde, der skal have lavet et eller andet/har fået en god idé/mangler en del f.eks. så sig endelig til.
Detter er ikke for at tjene noget overhoved, bare et lille tilbud til brugerne af dette forum.
(Hvis det er noget der koster noget, er rejer vel også en form for valuta)
Kan stort set tilbyde alt fra idé til færdigt produkt.
I kan bare skrive her i denne tråd eller i en pm.
Mvh
David
Projekter
Re: Projekter
Lidt hygge fra igår
Min ene søn kom hjem fra børnehave her forleden, og det første han sagde var:
Far far far, vi skal altså købe et flyvehop til min stuntmotorcykel (legetøj) i dag...
Du kan selv lave et hvis du vil, så kan jeg vise dig hvad du gør, men du skal selv gøre det hele!
Vi blev enige om at det skulle være en rampe som man evt. senere hen kunne udbygge med flere moduler.
Så nu har min søn lavet sin første del af sit første stykke legetøj, var lidt stolt
Det var et par ret hyggelige timer vi fik brugt på det, lidt sjovere end de daglige perleplader, biler og lego...
(Nej ikke lego det er über cool!!)
God dag til alle
Min ene søn kom hjem fra børnehave her forleden, og det første han sagde var:
Far far far, vi skal altså købe et flyvehop til min stuntmotorcykel (legetøj) i dag...
Du kan selv lave et hvis du vil, så kan jeg vise dig hvad du gør, men du skal selv gøre det hele!
Vi blev enige om at det skulle være en rampe som man evt. senere hen kunne udbygge med flere moduler.
Så nu har min søn lavet sin første del af sit første stykke legetøj, var lidt stolt
Det var et par ret hyggelige timer vi fik brugt på det, lidt sjovere end de daglige perleplader, biler og lego...
(Nej ikke lego det er über cool!!)
God dag til alle
- Attachments
-
- 1.jpg (78.1 KiB) Viewed 6297 times
-
- 2.jpg (84.3 KiB) Viewed 6297 times
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
-
- Rejefreak
- Lokation.: Holbæk
Re: Projekter
Hvor cool ! Sikke en drømme far . fremmer selvtillid og selvopfattelse way to go you !
MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus
Sus