mine rejer
mine rejer
Hejsa.
jeg er lige startet med rejer. Havde kigget lidt på Nissens rejer og blev fanget.(jeg har tidligere haft frøer). startede med lidt gule c-sky Neocaridina heteropoda (neon) . Fik senere lidt sort tiger og nogle golden tiger som ikke er tiger. købte så lidt Taiwan hybrid og et par Taiwan. ud over det købte jeg en julegave til mig selv med 1 Pinto, og 10 Taiwan med Pinto gen. Planen er at prøve at mixe lidt evt. med noget af Nissens med tiden.
Glædelig jul til jer alle
hilsen Dalsgaard
jeg er lige startet med rejer. Havde kigget lidt på Nissens rejer og blev fanget.(jeg har tidligere haft frøer). startede med lidt gule c-sky Neocaridina heteropoda (neon) . Fik senere lidt sort tiger og nogle golden tiger som ikke er tiger. købte så lidt Taiwan hybrid og et par Taiwan. ud over det købte jeg en julegave til mig selv med 1 Pinto, og 10 Taiwan med Pinto gen. Planen er at prøve at mixe lidt evt. med noget af Nissens med tiden.
Glædelig jul til jer alle
hilsen Dalsgaard
- Attachments
-
- sakura yellow neon.jpg (182.09 KiB) Viewed 10062 times
-
- spottethead med pinto.jpg (145.31 KiB) Viewed 10062 times
-
- pinto.jpg (1017.5 KiB) Viewed 10062 times
-
- kk med pinto.jpg (143.91 KiB) Viewed 10062 times
Last edited by Dalsgaard on 28 Jan 2014, 20:40, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: mine rejer
velkommen til det var da nice udvalg du har af rejer og tillykke med de nye rejer når du får dem
mvh
Deniz
Deniz
her er der et par billeder af hvalpene
- Attachments
-
- hvalp2.jpeg (88.36 KiB) Viewed 10036 times
-
- hvalp1.jpeg (83.03 KiB) Viewed 10036 times
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
flotte rejer dalsgaards må man sige :)ja det bliver spændene at se hvad i kan få ud af de pintoer
mvh
Deniz
Deniz
Jeg er helt vild med fotoet: kk med pinto.jpg, den ser så ond ud, med de røde øjne.
Akvarium opstart min våde hjemmeside
Stadig lidt i de små babyer?
Opdaget flere spændende rejer?
Nyere billeder af de små?
Opdaget flere spændende rejer?
Nyere billeder af de små?