Hej
Jeg har startet op med rejer, her for en måneds tid siden, eller sådan.
Det ser ud til at være meget spændende. Tænkte ellers i starten, da jeg så andre have rejer, at det må sgu da være kedeligt, men det er kun indtil man selv får nogle.
Jeg har ikke så mange, endnu, men de formerer sig vel..
I hvertfald mine rili'er er godt i gang.
Jeg har også CRS rejer, og jeg er igang med at flytte dem over i et nyt akvarie, for bedre at kunne styre temperatur og vandværdier. vandværdier er ikke nyt for mig, da jeg har haft akvarier gennem mange år, og stort set kørt sydamerikansk, med lidt lavere ph værdi.
Her lige nogle enkelte billeder, også hvor man kan se en rili med æg..
RCS
Rili
Mit opstart af rejer
Mit opstart af rejer
- Attachments
-
- Samme rili, har dog en mere med æg.
- rejer4.jpg (38.77 KiB) Viewed 9693 times
-
- Rili med æg
- rejer3.jpg (43.59 KiB) Viewed 9693 times
Re: Mit opstart af rejer
Upss, ja
Det var en fejl i skyndingen,
Det er selvfølgelig CRS, Crystal Red Shrimp
Det var en fejl i skyndingen,
Det er selvfølgelig CRS, Crystal Red Shrimp
-
- Rejefreak
- Lokation.: Holbæk
Velkommen til
Sikke nogle flotte rejer
Ja jeg syns også de var lidt kedelige da jeg første gang blev introduceret for RCS men så fandt jeg ud af man kunne få andre mere farvestrålende rejer og man kunen få dem til at leverer rejeunger se det kalder jeg skæg Jeg var solgt da jeg opdagede CRS og CBS og selvfølgelig den smukke blå/sorte tiger med orange øjne.
Sikke nogle flotte rejer
Ja jeg syns også de var lidt kedelige da jeg første gang blev introduceret for RCS men så fandt jeg ud af man kunne få andre mere farvestrålende rejer og man kunen få dem til at leverer rejeunger se det kalder jeg skæg Jeg var solgt da jeg opdagede CRS og CBS og selvfølgelig den smukke blå/sorte tiger med orange øjne.
MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus
Sus
Hejsa, ja flotte rejer, den der Rili er da tungt læsset. Har du hele akvariet fuld med unger nu?
Nej, der er ikke kommet unger endnu, men det skulle da gerne begynde i denne uge..
Der er mindst 5 rili'er der er med æg, og de 3 skal begynde at klække sidst i denne uge...
Der er mindst 5 rili'er der er med æg, og de 3 skal begynde at klække sidst i denne uge...
Har lige set den største af mine CRS rejer, en pæn mosura, som nu går med æg, jubiii
Håber så bare det bliver til noget, er jo stadig ikke kommet i orden med akvariet nede i "kulden"
Heroppe er den på 25 grader i dag...
Håber så bare det bliver til noget, er jo stadig ikke kommet i orden med akvariet nede i "kulden"
Heroppe er den på 25 grader i dag...