kimsfishyworld
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: kimsfishyworld
Ser rigtigt godt ud kim,ej jeg ville ønske jeg havde en have,hvordan og hvorledes med alt det storm vejr vi har haft,hvordan klare du den.
mvh
Deniz
Deniz
Min søn på 2 år får heller ikke lov at være ved baljerne selv. De er et sted som kan lukkes af. Men det vat da et emne til heftig debat herhjemme en overgang.caso wrote:Spændende. Jeg vil gerne prøve noget lignende selv, men min kone er bange for at børnene skal falde i. Om et par år måske.
Besøg min blog: easyshrimp.blogspot.dk
Baljerne står mellem et læbælte med træer og buske og huset, så der er stort set læ uanset hvad vej det blæser.monjak2444 wrote:Ser rigtigt godt ud kim,ej jeg ville ønske jeg havde en have,hvordan og hvorledes med alt det storm vejr vi har haft,hvordan klare du den.
LOL. Altid noget at det ikke kun er her der ikke altid er helt enighed.kim m wrote:Min søn på 2 år får heller ikke lov at være ved baljerne selv. De er et sted som kan lukkes af. Men det vat da et emne til heftig debat herhjemme en overgang.caso wrote:Spændende. Jeg vil gerne prøve noget lignende selv, men min kone er bange for at børnene skal falde i. Om et par år måske.
Mvh
Carsten
Carsten
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Ja der er mange forskellige blademonjak2444 wrote:Det var da smart også har auto blad påfyldning på os
Nej, men vi har masser af elletræershrimp888 wrote:Det kan være at det står under et elletræ samtidig også