Rendo Shrimp online shop
Re: Rendo Shrimp online shop
Nej, de sender først på mandag, så jeg regner med at have dem midt eller sidst på næste ugeKrisA wrote:Har du modtaget dem?
Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.
Ja, jeg håber posten er hurtig.KrisA wrote:Ah, ok så må vi håbe alle er i levende tilstand, når de kommer frem
Jeg har ikke hørt noget fra dem, og ordren står stadig bare som "set", men de lovede mig at sende i dag, så det håber jeg, de har gjort. Jeg synes det er lidt mystisk.
Har du evt. fået et sporingsnummer, så du kan se om pakken er undervejs?
Nej, jeg har intet fået. Prøvede at skrive til dem i går, men har ikke fået svar endnu, og ordren står stadig bare som "set".Jonas wrote:Har du evt. fået et sporingsnummer, så du kan se om pakken er undervejs?
Jeg købte også nogen mosura rejer, for noget tid siden hos dem, der fik jeg heller ikke nogen mail om de var sendt.
Så det kan godt være, de er sendt alligevel
Okay. Fik du slet ingen besked på, at de var sendt afsted, eller kunne du se det under "mine ordrer"?KrisA wrote:Jeg købte også nogen mosura rejer, for noget tid siden hos dem, der fik jeg heller ikke nogen mail om de var sendt.
Jeg tjekket ikke mine "mine ordre", så det kan være det kommer til at stå der måske.
Men jeg fik ikke nogen bekræftelsesmail, før jeg havde pakken i hånden.
Men jeg fik ikke nogen bekræftelsesmail, før jeg havde pakken i hånden.