Okay. Håber de skriver et eller andet, så man ved, hvornår man skal være hjemme og modtage pakken.KrisA wrote:Jeg tjekket ikke mine "mine ordre", så det kan være det kommer til at stå der måske.
Men jeg fik ikke nogen bekræftelsesmail, før jeg havde pakken i hånden.
Rendo Shrimp online shop
Re: Rendo Shrimp online shop
Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.
Nej, jeg har intet hørt.
Endnu en dag uden noget svar ser det ud til. Min tålmodighed er begyndt at blive sat på prøve. Håber jeg får pakken i morgen, hvilket jeg i princippet burde, hvis den blev sendt mandag.
Hvis pakken blev afsend i mandags, så burde du have haft den nu.
Alle de gange, hvor jeg har fået pakker fra Tyskland...Hamborg, Berlin eller München, så har jeg haft pakkerne onsdag - en enkelt gang torsdag - sendt med alm. forsendelse.
Det lyder ikke som om, at pakken er sendt mandag...men du kan jo håbe, at den kommer i morgen...
Alle de gange, hvor jeg har fået pakker fra Tyskland...Hamborg, Berlin eller München, så har jeg haft pakkerne onsdag - en enkelt gang torsdag - sendt med alm. forsendelse.
Det lyder ikke som om, at pakken er sendt mandag...men du kan jo håbe, at den kommer i morgen...
Ja, jeg ved snart ikke helt hvad jeg skal gøre, hvis jeg ikke får mine varer. Nu har jeg skrevet til dem igen. Håber pakken kommer i morgen.Jonas wrote:Hvis pakken blev afsend i mandags, så burde du have haft den nu.
Jeg har fået en del vare hjem fra Rendo i dag, så mon ikke også du får dine.
Jeg håber det.claus wrote:Jeg har fået en del vare hjem fra Rendo i dag, så mon ikke også du får dine.
Nå, men jeg får ingen pakke i dag. Den er slet ikke sendt endnu.
Min kæreste og jeg ringede til dem over skype for at få noget information. Nu har de lovet at sende den afsted i en expresspakke, så jeg burde have den tirsdag, men jeg tror intet, før jeg ser det. Jeg skal gerne afsted på ferie onsdag, så håber den kommer tirsdag.
Ja, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige... De lovede dog at sende nogle ekstra rød sakura med som plaster på såret.
Min kæreste og jeg ringede til dem over skype for at få noget information. Nu har de lovet at sende den afsted i en expresspakke, så jeg burde have den tirsdag, men jeg tror intet, før jeg ser det. Jeg skal gerne afsted på ferie onsdag, så håber den kommer tirsdag.
Ja, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige... De lovede dog at sende nogle ekstra rød sakura med som plaster på såret.
Ærgeligt når man går og ser frem til pakken...så må vi da håbe, at den kommer frem inden ferien kalder.
Virker som lidt ringe informationsniveau derfra i løbet af forløbet, når du var blevet lovet, at den blev sendt derfra i mandags...
Virker som lidt ringe informationsniveau derfra i løbet af forløbet, når du var blevet lovet, at den blev sendt derfra i mandags...